Aprilia Pegaso 650 IE strzela i gaśnie

O silnikach dla silników. Proszę o umieszczanie w tym temacie wszystkiego co dotyczy problemów i zagadnień silnikowych.

Moderator: fox2plus

radziklbn
Picciotto
Posty: 8
Rejestracja: 21 cze 2016, 17:58
Bike: Aprilia Pegaso 650 IE
Kontakt:

Aprilia Pegaso 650 IE strzela i gaśnie

Post autor: radziklbn » 21 cze 2016, 19:40

Witam
Od paru dni jestem właścicielem Aprili Pegaso 650 na wtrysku. Ogólnie stan techniczny motocykla uważam za dobry jednak ma parę małych mankamentów, które mnie drażnią i chciałbym je powoli wyeliminować.

Motocykl strzela i gaśnie.
Gdy jeżdżę motocyklem po trasie nic takiego sie nie dzieje jednak gdy jadę po mieście i co chwile redukuje biegi, staje startuje motocykl potrafi zgasnąć po czym przy odpaleniu jest głośny strzał z wydechów. Problem ten pojawia się również gdy schodzę z biegów. W Aprili przerobione są tłumiki, poprzedni właściciel wyciął katalizatory, tłumiki są o wiele głośniejsze niż seria. Dzwoniłem do dwóch serwisów motocyklowych w Lublinie i dwa odmówiły mi tej naprawy...
Czy ktoś z was miał podobny problem?

Pozdrawiam

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 641
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Aprilia Pegaso 650 IE strzela i gaśnie

Post autor: Piotrek » 21 cze 2016, 22:43

Witaj,osobiście posiadam wersję na gaźnikach i jedyne co mi się skojarzyło po przeczytaniu twojego postu to moment gdy brakuje mi paliwa to mam takie objawy czyli NIEMIŁOSIERNE "WYBUCHY"(bo strzały to za mało powiedziane) Z OBU KOMINÓW NA RAZ ORAZ PRZYGASANIE.
Wykręć świecę i zobacz jakie jest spalanie,sprawdź drożność całego układu zasilającego silnik w paliwo wraz z wtryskiwaczem,możliwe że coś ze składem mieszanki jest nie halo albo coś jest lekko przytkane.
Pozdro i napisz jak byś coś zdiagnozował.

radziklbn
Picciotto
Posty: 8
Rejestracja: 21 cze 2016, 17:58
Bike: Aprilia Pegaso 650 IE
Kontakt:

Re: Aprilia Pegaso 650 IE strzela i gaśnie

Post autor: radziklbn » 03 sie 2016, 07:59

Cześć
Pierwsze co zrobiłem to zmieniłem tłumiki na oryginalne bo przeloty są dla mnie za głośne. Motocykl niby przestał strzelać jednak nadal zdarza się przy stałej jeździe poniżej 4tyś obrotów ze zaczyna go przerywać i gaśnie. Wczoraj bylem na stacji diagnostycznej żeby sprawdzić CO. Pierwsze testy na 1.5tyś obrotów pokazuje CO 5.5% bez wchodzenia w tryb serwisowy zaczynam kręcić tą śrubką przy ecu, jednak bez większych efektów % cały czas stał mniej więcej w tym samym miejscu. Następnie sprawdzałem na 2-2.5tyś obrotów CO było na poziomie 0.02% wiec tak jak należy. I na tym zakończyłem, w drodze powrotnej do domu pomyślałem ze problemem może być pokrętło obrotów które znajduję się przy kolektorze wydechowym. Ustawione mam stałe obroty na 1500-1550 przy probie kręcenia w prawo obroty wzrastają jednak przy próbie w lewo obroty najniżej schodzą do 1.5tyś i niżej obrotomierz nie pokazuje. Czy jest możliwość ze regulacja tą uniemożliwia mi zejście z CO?? Dzisiaj spróbuje przepatrzeć wszystkie wtyczki oraz przewody czy żaden nie jest przetarty bądź też przygnieciony.


Pozdrawiam

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Silnikowe problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość