Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

O RSV i RSV Mille

Moderator: fox2plus

klimek2
Autista
Posty: 36
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 09 lip 2018, 18:38

Podnosić to będę jutro jak mi przyjdzie obudowa airboxa bo chyba już się robię stary - za bardzo się dla mnie drze (jak jadę z żoną) :)
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

lewy4pl
Picciotto
Posty: 9
Rejestracja: 26 cze 2018, 04:38
Bike: RSV Mille 1000 '00
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: lewy4pl » 09 lip 2018, 18:41

Mam podobnie.
Sąsiedzi dali ultimatum, i dziś dotoczyłem db killer. Jest troszkę ciszej :)

klimek2
Autista
Posty: 36
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 11 lip 2018, 19:18

Wyjąłem w końcu ECU, na obudowie jest "RSV/A63 112100-0080" a chip sam to SPTitanium model 2001, od spodu ma A809. To jest standardowy czy jakiś upgrade?
Obrazek
Zauważyłem też, że przy wtyczce ktoś przeciął kabel i ponownie zaizolował (tak wiem map2) ale troche nie ten co trzeba bo powinien przeciąć niebiesko-żółty. Czy przy tym ECU i modeli chipa to zrobi jakąś różnicę czy na tym "co mam" nie ma sensu?

Drugie pytanie, w ogolnie zaraz pod siedzeniem pasażera są różnego rodzaju kostki - ok to rozumiem ale znalazłem coś w rodzaju mostka na kablu niebiesko-szarym (lub niebiesko białym ciężko powiedzieć po 18 latach). Ktoś wie co to jest i do czego?
Obrazek
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

lewy4pl
Picciotto
Posty: 9
Rejestracja: 26 cze 2018, 04:38
Bike: RSV Mille 1000 '00
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: lewy4pl » 11 lip 2018, 20:46

W tamtej okolicy znajdują się przewody to włączenia trybu serwisowego, ich zwarcie powoduje włączenie trybu czytania błędów i wyświetlają się na wyświetlaczu kody błędów. U mnie jest to przewód biało/zielony który zwieram z niebiesko/zielonym. Do normalnej jazdy powinny być rozwarte.
Strona (dział 6)-(strona10)
http://www.rsvforum.com/leirasok/Gepkonyv_mille.pdf
Sprawdź czy to ten przewód.

Co do Map2 http://mkro.perso.infonie.fr/FalcoPage/ ... strict.htm

klimek2
Autista
Posty: 36
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 13 lip 2018, 06:06

Właśnie te przewody od diagnostyki są zaraz przy aku i mam je rozłączone. Kostka o której piszę jest wyżej zaraz pod siedzeniem pasażera
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 1990
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: Whiplash » 13 lip 2018, 09:02

To fabryczny mostek, tez mam.

klimek2
Autista
Posty: 36
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 13 lip 2018, 21:20

Jak fabryczny to spoko :)
Dziś w końcu miałem okazje potestować nowy dolot tzn oryginalny. Jest lepiej, tzn ciszej i ogólnie moto jakby się lepiej zbierało - może i nie staje z manety na gume ale troszkę nadgarstki szarpie i próbuje mnie zrzucić z siodła.
Wracając do tematu ECU - ktoś coś wie na temat tego chipa czy raczej tu nie uzyskam informacji? Pytam z 2 powodów, czy to ECU ma 2 mapy i czy obcinanie kabla ogólnie w tym wypadku ma sens. Wyczytałem na jakimś forum, że są 2 wersje Titanium, jedna jest taka sobie a druga "złota" i właśnie nie wiem która to która bo nigdzie nie ma takich informacji a znalezienie zdjęcia graniczy z cudem
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

klimek2
Autista
Posty: 36
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 14 lip 2018, 19:25

Jakieś pomysły na vmax 232km/h? Synchro przepustnic sprawdzone, świeczki sprawdzone wszystkie w idealnym stanie, zero nagaru itd ale miały przerwę miedzy elektrodami 0.9mm - poprawione na 0.65mm. Airbox doszczelniony i skończyły mi się pomysły. Problem z nierówną pracą silnika właściwie prawie znikł, przyczyną była za duża ilość powietrza ciągniętego na lewo przez każdą możliwą szczelinę.

W ECU są 2 pokrętła od od dawki paliwa, czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie dawki paliwa poza podłączaniem się pod kolektory?
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

stuntmachine
Giovane d’onore
Posty: 92
Rejestracja: 28 mar 2016, 13:14
Bike: Tuono
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: stuntmachine » 15 lip 2018, 23:12

To jeden z oryginalnych chipow. Czyli szalu nie bedzie. Obetnij kabel ktory ma być obciety a najlepiej wstaw tam włącznik on/off i potestuj czy coś daje zmiana na map2.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


klimek2
Autista
Posty: 36
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 16 lip 2018, 12:33

Włącznik to dobre rozwiązanie ale czy nie należy rozlaczac aku przed włączeniem wyłączeniem za każdym razem?
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „RSV”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości