Tomek, jednak sprawę załatwiłem bez specjalnych narzędzi, komputerów, Master Key'ów, za całe 0 zł

tak się dziś zajarałem, że muszę się pochwalić całą historią
Spec, który wycinał mi oryginalny kluczyk miał rację, ze transpondery w kluczyku są już zakodowane i taki kluczyk poprostu trzeba dodać do komputera w motocyklu.
Zatem podjęliśmy próbę w Moto Italia (tu wielkie podziękowania dla Mateusza za pomoc i instrukcję co i jak), ale okazało się, że któryś z poprzednich właścicieli wprowadził do komputera swój user code, a ja go nie znam

Nie chodzi tutaj o "diagnosis code" 13432, tylko o taki, który fabrycznie domyślnie jest 00000. Próbowaliśmy wiele różnych kodów, różnymi sposobami, ale niestety nie dało rady. Zrezygnowany wróciłem do domu, ale wiedząc już co i jak postanowiłem spróbować jeszcze raz, a nóż trafię jakiś kod... i co?
EUREKA

za piątym podejściem trafiłem!!!

kod 54321
Oto cały proces. Może komuś przyda się w przyszłości.
Wchodzimy do Menu komputera -> wybieramy
DIAGNOSIS -> wpisujemy diagnosis code
13432 -> następnie wybieramy
CHANGE KEY -> teraz wpisujemy ten drugi kod fabrycznie
00000 (u mnie zmieniony na 54321) --->>> na ekranie pojawia się
INSERT I KEY i zegar odliczający 20 sekund (czekamy aż odliczanie skończy się bo kluczyk oryginalny siedzi już w stacyjce) -> następnie pojawia się
INSERT II KEY i odliczanie 20s - teraz w ciągu tych 20s przekręcamy kluczyk w stacyjce, wyciągamy go, wkładamy drugi dorobiony kluczyk i przekręcamy -> jak odliczanie skończy się pojawi się INSERT III KEY i odliczanie -> trzeciego kluczyka nie mamy, więc czekamy 20 sekund i VOILA!

wychodzimy z Menu i dwa kluczyki hulają!
Z zapasowym kluczykiem w domu głowa spokojniejsza. Pozdro!
