
NR. 1
http://allegro.pl/aprilia-rsv-1000-tuon ... 56559.html" onclick="window.open(this.href);return false;
przednia opona z 2008r. w tylnie zaraz wyjdzie płótno
sprzęgło na wykończeniu w mojej ocenie
wszystko co tam obklejone folia karbonowa nadaje sie do nowego oklejenia albo zerwania bo wszędzie ta folia odsstaje
brak końcówek kierownicy
wgnieciony wachacz ale to pewnie jak w każdej aprili...
z niewiadomych przyczyn nowy licznik z przebiegiem 1000km
łańcuch sporo już odchodził od zębatki
brak oleju w hamulcu tylnym domniemam ze pompka do wymiana i wbrew opinia właściciela nie sadze ze wystarczy wlać płyn
i jeszcze nie widoczny na zdjęciach pajączek na przedniej lamipie
do tego nie równo wytarte klocki z przodu, sadze że wystarczy rozebrać zaciski przesmarować i powinny hulać ale klocki do wymiany
Ciężko pracująca skrzynia biegów, i mało realne wbicie luzu za pierwszym podejściem
Z plusów motor pali jezdzi prosto i nie dymi.
NR. 2
http://olx.pl/oferta/aprilia-tuono-rsv- ... d5c122867a" onclick="window.open(this.href);return false;
Motocykl zadbany wszystkie rzeczy eksploatacyjne typu opony, klocki, łańcuch nadają się spokojnie do jazdy
Palił elegancko, skrzynia biegów w porządku, nie dymił, żadnych wycieków, piec suchutki raczej nie myty.
Podczas jazdy próbnej motocykl dosyć zdecydowanie ucieka w prawą stronę podczas puszczania kierownicy, jechał prosty tylko gdy połowa mojego ciała znalazła sie po lewej stornie motocykla i raczej mało realne było przechylenie motocykla w lewą stronę używając tylko balansu ciała. Działo sie tak nie zależnie od nawierzchni i kierunku wiatru
Po sprawdzeniu motocykl pozostawiał jeden ślad a tylne koło było ustawione równo względem wachacza a luzów na główce ramy nie było. Standardowo wgnieciony wachacz od strony tłumika lecz nie sadze aby to była przyczyna. Ciężko mi powiedzieć dlaczego motocykl ściągało na prawo, być może była to jakaś pierdoła lecz wolałem odpuścić. Sprzedający na moja opinie powiedział tylko: To dowiedzenia po czym się obrócił i poszedł sobie.