ATLANTIC 500.

<<

Mann500

Picciotto

Posty: 3

Rejestracja: 05 Wrz 2015, 09:19

Sprzęt:: AA500

Post 23 Wrz 2015, 20:25

Re: ATLANTIC 500.

Tak, jeżdżę z termostatem jednodrożnym. Wskaźnik temperatury rusza w górę po kilkuset metrach i systematycznie wspina się do pierwszej kreski. Tutaj następuje otwarcie dużego obiegu i niestety nie jest zamknięty mały, więc dojście do temperatury końcowej (czyli wskaźnik przed tą cienką kreską wskazującą 90 st.) trwa już trochę dłużej. Temperaturę finalną osiąga po 7-10km (spokojna jazda bez przekraczania 4500obr/min). Co do luzów na zaworach. 0,15mm to wartości podawane w książkach napraw dla silnika Master. Przeglądałem różne książki (np. Piaggio X9 500, Aprilia Atlantic 500, Malaguti Spidermax, Aprilia Scarabeo 500, Gilera Nexus 500) i nigdy nie spotkałem się z wartością 0,20mm. Mój AA500 pali średnio około 3,5l/100km.
<<

TadeuszB

Autista

Posty: 39

Rejestracja: 14 Wrz 2015, 06:31

Sprzęt:: dodge ram 1500

Post 23 Wrz 2015, 21:40

Re: ATLANTIC 500.

To bardzo długo się grzeje. Jak są regulowane zawory? Płytki czy śrubki ?
<<

Mann500

Picciotto

Posty: 3

Rejestracja: 05 Wrz 2015, 09:19

Sprzęt:: AA500

Post 24 Wrz 2015, 15:45

Re: ATLANTIC 500.

Długo? Burgman 400 na podobnym dystansie osiągał temperaturę roboczą, więc nie jest źle. Samochodem jak jadę to z 5 kresek najczęściej zaświeca się 4 na tym dystansie.
Luz zaworów reguluje się śrubkami. Jak? np.: http://www.bing.com/videos/search?q=val ... 462A1514D6
<<

TadeuszB

Autista

Posty: 39

Rejestracja: 14 Wrz 2015, 06:31

Sprzęt:: dodge ram 1500

Post 25 Wrz 2015, 21:59

Re: ATLANTIC 500.

To bardzo długo się grzeje.
<<

TadeuszB

Autista

Posty: 39

Rejestracja: 14 Wrz 2015, 06:31

Sprzęt:: dodge ram 1500

Post 29 Wrz 2015, 19:03

Re: ATLANTIC 500.

Rozbierał kto Atlantyka? Od czego zacząć aby nie połamać plastyku ?
<<

selmen

Awatar użytkownika

Giovane d’onore

Posty: 60

Rejestracja: 27 Cze 2013, 21:40

Miejscowość: Czerwony Bór

Sprzęt:: AA 500 oraz Pegaso 650

Post 11 Paź 2015, 09:07

Re: ATLANTIC 500.

Oj ciężko jest nie połamać. Głównie zatrzasków na przednich obudowach. Najlepiej zaopatrzyć się w zestaw haczyków do demmontażu tapicerek i kokpitów samochodowych. Podczas pierwszego demontażu połamałem wszystkie zatrzaski.
Non Omnis Moriar...
<<

TadeuszB

Autista

Posty: 39

Rejestracja: 14 Wrz 2015, 06:31

Sprzęt:: dodge ram 1500

Post 11 Paź 2015, 10:24

Re: ATLANTIC 500.

A może wiesz od której strony zaczynać ?
<<

selmen

Awatar użytkownika

Giovane d’onore

Posty: 60

Rejestracja: 27 Cze 2013, 21:40

Miejscowość: Czerwony Bór

Sprzęt:: AA 500 oraz Pegaso 650

Post 07 Lis 2015, 23:50

Re: ATLANTIC 500.

Sory poprawię się i będę tu częściej zaglądał :roll: Ściągałeś te plastyki już? Ja zaczynałem od obudowy chłodnicy za kołem, no i osłonki pod szybą, potem jakos szło, sporo zatrzasków jest na tych bocznych z przodu. Tak przy okazji wymieniał ktoś przerywacz kierunków? Gdzie on jest bo jakos mi się nie kojarzy. Dziś i wczoraj smigałem jeszcze (1-2 stopnie i mgła) i lewa strona kierunków mi zniknęła. Wymieniłem żarówki i nic, a na kokpicie świeci strzałka.
Non Omnis Moriar...
<<

TadeuszB

Autista

Posty: 39

Rejestracja: 14 Wrz 2015, 06:31

Sprzęt:: dodge ram 1500

Post 11 Lis 2015, 20:11

Re: ATLANTIC 500.

Tak pościągałem wszystkie,cały dół będę malował,a może i górę.Mam tylko problem z chromami ,nowe są kosmos ,stare padaka .Muszę wysłać gdzieś do metalizacji.Może ktoś podpowie gdzie.
<<

selmen

Awatar użytkownika

Giovane d’onore

Posty: 60

Rejestracja: 27 Cze 2013, 21:40

Miejscowość: Czerwony Bór

Sprzęt:: AA 500 oraz Pegaso 650

Post 11 Lis 2015, 22:04

Re: ATLANTIC 500.

To jak masz wszystko zdjęte to oblukaj gdzie jest przerywacz kierunkow
Non Omnis Moriar...
PoprzedniaNastępna

Wróć do Atlantic

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.