Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

<<

Krzysiekrst1000

Appassionato

Posty: 13

Rejestracja: 23 Cze 2015, 19:37

Miejscowość: Rzgów koło Łodzi

Sprzęt:: rst 1000

Post 10 Wrz 2015, 06:27

Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Jak ustawiamy zawieszenie przednie i tylne względem wagi kierowcy. Problem niezbyt często poruszany na forum i stąd pytanie. Jakie są parametry ustawień do tego modelu. Jeżeli to możliwe to proszę o poparcie parametrów zdjęciami. Co i gdzie mierzymy.
<<

markos

Consigliere

Posty: 247

Rejestracja: 15 Gru 2009, 14:50

Miejscowość: Michigan, USA

Sprzęt:: no fajny był...

Post 10 Wrz 2015, 16:11

Re: Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Krzysiekrst1000 napisał(a):Jak ustawiamy zawieszenie przednie i tylne względem wagi kierowcy. Problem niezbyt często poruszany na forum i stąd pytanie. Jakie są parametry ustawień do tego modelu. Jeżeli to możliwe to proszę o poparcie parametrów zdjęciami. Co i gdzie mierzymy.


Nie ma parametrow "do tego modelu" - sa ogolne zasady ustawiania zawieszen, ewentualnie fabryczne ustawienia na srednia wage motocyklisty, ale te dane sa pewnie w serwisowce.
Poczytaj tutaj:

http://www.dynotech.pl/Artykuly/ZAWIASY.DOC

W bardzo przystepny sposob wyjasniony caly proces. Autor tekstu obecnie pracuje jako szef teamu SBK.
<<

Krzysiekrst1000

Appassionato

Posty: 13

Rejestracja: 23 Cze 2015, 19:37

Miejscowość: Rzgów koło Łodzi

Sprzęt:: rst 1000

Post 11 Wrz 2015, 07:09

Re: Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Cześć markos,

Artykuł bardzo ciekawy. Thx.

Ja oglądałem Dave Moss'a. Odpowiada mi to co on tłumaczy. https://www.youtube.com/watch?v=Ikjw4IheeF4 , pokrywa się z tym co jest napisane w artykule.

Co prawda RST jest motocyklem turystycznym ale to nie oznacza, że nie można jeździć na dopasowanym do mnie sprzęcie. Wczoraj zrobiłem nowe nastawy i różnica jest duża. Sprzęt jest sztywniejszy i lepiej reaguje na zakręty. Niemniej nadal mam problem z przednim zawieszeniem. Wymieniłem łożyska w główce na łożyska japońskie stożkowe. Były jeszcze fabryczne, kulkowe z plastikowymi łożami dla kulek. :shock: Kto takie części wkładał do tak ciężkiego motocykla? Naprawdę jestem zdziwiony głupotą rozwiązania. No różnica jest duża ale nadal słyszę takie lekkie puknięcie przy dociskaniu. Reasumując, ustawienia na sztywno, łożyska nowe ale jest takie lekkie tyknięcie. Nie wiem skąd ono może być. :?: Masz jakieś sugestie?

Wróć do Futura RST

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.