Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Krzysiekrst1000
Appassionato
Posty: 13
Rejestracja: 23 cze 2015, 19:37
Bike: rst 1000
Lokalizacja: Rzgów koło Łodzi
Kontakt:

Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Post autor: Krzysiekrst1000 » 10 wrz 2015, 06:27

Jak ustawiamy zawieszenie przednie i tylne względem wagi kierowcy. Problem niezbyt często poruszany na forum i stąd pytanie. Jakie są parametry ustawień do tego modelu. Jeżeli to możliwe to proszę o poparcie parametrów zdjęciami. Co i gdzie mierzymy.

markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Re: Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Post autor: markos » 10 wrz 2015, 16:11

Krzysiekrst1000 pisze:Jak ustawiamy zawieszenie przednie i tylne względem wagi kierowcy. Problem niezbyt często poruszany na forum i stąd pytanie. Jakie są parametry ustawień do tego modelu. Jeżeli to możliwe to proszę o poparcie parametrów zdjęciami. Co i gdzie mierzymy.
Nie ma parametrow "do tego modelu" - sa ogolne zasady ustawiania zawieszen, ewentualnie fabryczne ustawienia na srednia wage motocyklisty, ale te dane sa pewnie w serwisowce.
Poczytaj tutaj:

http://www.dynotech.pl/Artykuly/ZAWIASY.DOC

W bardzo przystepny sposob wyjasniony caly proces. Autor tekstu obecnie pracuje jako szef teamu SBK.

Krzysiekrst1000
Appassionato
Posty: 13
Rejestracja: 23 cze 2015, 19:37
Bike: rst 1000
Lokalizacja: Rzgów koło Łodzi
Kontakt:

Re: Ustawienie zawieszenia przedniego i tylniego

Post autor: Krzysiekrst1000 » 11 wrz 2015, 07:09

Cześć markos,

Artykuł bardzo ciekawy. Thx.

Ja oglądałem Dave Moss'a. Odpowiada mi to co on tłumaczy. " onclick="window.open(this.href);return false; , pokrywa się z tym co jest napisane w artykule.

Co prawda RST jest motocyklem turystycznym ale to nie oznacza, że nie można jeździć na dopasowanym do mnie sprzęcie. Wczoraj zrobiłem nowe nastawy i różnica jest duża. Sprzęt jest sztywniejszy i lepiej reaguje na zakręty. Niemniej nadal mam problem z przednim zawieszeniem. Wymieniłem łożyska w główce na łożyska japońskie stożkowe. Były jeszcze fabryczne, kulkowe z plastikowymi łożami dla kulek. :shock: Kto takie części wkładał do tak ciężkiego motocykla? Naprawdę jestem zdziwiony głupotą rozwiązania. No różnica jest duża ale nadal słyszę takie lekkie puknięcie przy dociskaniu. Reasumując, ustawienia na sztywno, łożyska nowe ale jest takie lekkie tyknięcie. Nie wiem skąd ono może być. :?: Masz jakieś sugestie?

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Futura RST”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość