Kto z regionu centralnej Polski ?

Centralna i północna część polskiej przestrzeni powietrznej :)
Daro W.
Appassionato
Posty: 10
Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:09
Bike: RSV '02
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: Daro W. » 17 cze 2011, 11:52

Proponuję 2 lub 3 lipca - zalezy jak kto pracuje.
poza tym jesli z centralnej Polski, to bliżej Łodzi, albo Rawy Mazowieckiej.

Slesin to prawie Poznań i tam jest Zlot Ogólnopolski 8 lipca, więc chyba nie ma sensu dwa razy tam jechac.
Może wpadne na 1 dzien do Slesina spotkac sie z forumowiczami, bo planuja tam jechać.

Więc jest ktos chetny na ten termin i to miejsce ?

mandesior
Appassionato
Posty: 15
Rejestracja: 09 cze 2011, 15:58
Bike: futura
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: mandesior » 17 cze 2011, 12:22

2 jest ok oba miejsca to fajny przelot

Daro W.
Appassionato
Posty: 10
Rejestracja: 22 kwie 2010, 17:09
Bike: RSV '02
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: Daro W. » 30 cze 2011, 16:43

No mandesior, wygląda na to, ze tylko my dwaj jestesmy chetni na przejazdzkę.

moze ktos sie jeszcze zbierze na przyjazd....

zuczek86
Giovane d’onore
Posty: 70
Rejestracja: 28 wrz 2011, 21:32
Bike: SHIVER 750
Lokalizacja: WWA/Toronto(CT)
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: zuczek86 » 04 gru 2011, 16:01

Siema,

jakby co to przybyło jeźdzca dosiadającego Apkę:)))
Na sezon będzie nas więcej żeby się spotkać.
Śmigam po Wawie i latam do Torunia.
Pozdro dla wszystkich.
Zuczek
Aprilia Shiver 750 "Biała Perełka"

kosarox1
Picciotto
Posty: 9
Rejestracja: 27 lut 2012, 16:49
Bike: ApriLia 125 Rs 06r.
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: kosarox1 » 05 mar 2012, 16:46

Witam ^^ odświerzam temat^^ ja z łodzi^^ oczywiscie chetny na spotkanie :) tylko ze teraz 2012r xD no ale czekam na innych i mozna ustalac date;]

zuczek86
Giovane d’onore
Posty: 70
Rejestracja: 28 wrz 2011, 21:32
Bike: SHIVER 750
Lokalizacja: WWA/Toronto(CT)
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: zuczek86 » 05 mar 2012, 18:39

Witam,
można nad czymś pomyśleć i się spotkać :)
Pozdrawiam
Zuczek
Aprilia Shiver 750 "Biała Perełka"

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: grzesiu2810 » 06 mar 2012, 21:30

moze blizej pomorza cos? :D

kosarox1
Picciotto
Posty: 9
Rejestracja: 27 lut 2012, 16:49
Bike: ApriLia 125 Rs 06r.
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: kosarox1 » 06 mar 2012, 23:36

proponuje cos zeby dla kezdego bylo naeutralnie/blisko albo za ogolna ugoda :) niby warszawa.. ale sadze ze tam sie nie odnajdziemy^^ takze prosze o pomysly :) moze zrobi sie jakas liste cos.. i sie zapiszemy.. a moj pomysl to bylby taki zeby gdzis pod domki na weekend z grilem:) maj/czerwiec ? wasze pomysly?

rinas
Giovane d’onore
Posty: 66
Rejestracja: 13 cze 2011, 12:18
Bike: RSV 1000 Tuono R
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: rinas » 07 mar 2012, 13:49

Ja proponuję się w jakiś weekend ustawić na 1 lub 2 dni latania na Lublinie lub Radomiu i grupowym dzwiękiem v-2 sterroryzować wszystkie rzędóki na torze ;)

kosarox1
Picciotto
Posty: 9
Rejestracja: 27 lut 2012, 16:49
Bike: ApriLia 125 Rs 06r.
Kontakt:

Re: Kto z regionu centralnej Polski ?

Post autor: kosarox1 » 11 mar 2012, 02:13

Witam Pomysl w radomiu mi się podoba poniewaz z działeczki mam w miare nie daleko:) a co dot ego polatania no to widzisz ze mam 125-tke:D niby ta mocna wersje:) ale to jednak nie rsv 1000^^ takze do 150-160km/h moge smigać za wami :) uwzglednijcie rowniez moja mała bestie pod tym względem:)

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Klub Aprilia Polska Centralna i północna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość