Jazda na gumie V2

Czyli tematyka drogi. Trochę o technice jazdy na motocyklu oraz ogólnie on nabijaniu kilometrów.
motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: motoaddicted87 » 22 maja 2012, 18:02

łatwo powiedzieć...RSV ka na pierwszym biegu to sie zachowuje jakby miala spod dupy wyjechac...stawanie na gume to jest katorga i to nie dla moto tylko dla kierowcy;/ chociaż wczoraj na siedząco przejechałem prawie 100 metrów :D hehe
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: Lucek » 22 maja 2012, 18:05

szkoda kasy na przerabianie i dlubanie w kablach. chcesz uczyc sie gumowania to napierdalaaj na pelnej mocy 24/7 :)
i to na siedzaco bo u Was to wieksze skills'y wtedy jak sie siedzi. tylko wtedy omijaj moje okolice i wiele innych w ktorych bylem bo tam jest odwrotnie.
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: motoaddicted87 » 13 cze 2012, 21:35

Panowie,od ostatniego posta sporo smigałem na gumie 60128 na siedząco i doszedłem do wniosku że RSV jest to maszyna stworzona do gumowania,wczoraj wymieniłem napęd na DID ZVMX gold hiperwzmocniony,i smiganie na kole to bajka,lekkie podrywanie,lekkie opadanie,i pełne piony do odciny,w piątek bedę się uczył przepinać biegi na kole ale bedie frajda,szerokości :)
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: Lucek » 13 cze 2012, 21:40

jedz tak zeby nie lapac odciny bo tak to kazdy potrafi jak ma mocny motocykl.
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: motoaddicted87 » 13 cze 2012, 21:58

żadko łapie odcine,powoli go dzwigam ,ciagne 100 m i powoli opadam,jak sie zapomne to odcina wache i szybko opada...chodzi mi o to że od kiedy sie przyzwyczailem do mojej suczy to otrzymać ją w pionie to żaden problem.A przepinki biegow w toku nauczania.
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: grzesiu2810 » 13 cze 2012, 22:07

a jak duży pion sie załapie to ten wyłącznik od wywrotek nie gasi silnika możliwe żeby zgasił?

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: motoaddicted87 » 13 cze 2012, 22:22

Nie mi nie wyłącza:)
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: Lucek » 14 cze 2012, 07:22

bez balansu nie ma lansu
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: grzesiu2810 » 14 cze 2012, 10:36

Motoaddicted a jakie przełożenie masz teraz na zębatkach na napędzie ? jakieś na siłę żeby łatwiej sie na koło stawało?

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Jazda na gumie V2

Post autor: motoaddicted87 » 14 cze 2012, 11:18

Ja mam fabrykę jeżeli chodzi o zebatki,czyli takie jakie standartowo do RSV sprzedają na allegro,trzy dni temu napęd wymieniałem.Sucza idzie mi z jedynki w kazdym przedziale i to jest kwestia gwałtowniejszego ruchu manetą,jak jest mokro to trza troche ciałem poderwać, z dwójki to inna technika,trzeba jechać ok 7 krpm i odpuyścić i ogień i staje na kolo aż miło ,i jest o niebo bardziej potulna na kole na drugim biegu.Nie wiem jak to sie ma w Mille do 2003 bo tam chyba mniejsza stajnia kucy była.Ja zazwyczaj jak jest krótki odcinek drogi to wale z jedynki i ciagne pod 10 krpm i odpuszczam loądując zarazem.Natomiast gdy mam przed sobą odcinek długiej prostej to startuje na 1 nce przy około 8 krpm ,przy 10 krpm zmieniam na dwojke lekko odpuszczajac gazu bez sprzegła i tak już ciagne piona i przy około 170 ląduję,puszczam kierę i sam sobie bije brawo hehehe
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Jazda na moto”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość