EFI RSV 2004

Co się tyczy elektryki motocyklowej

Moderator: fox2plus

wojtas
Giovane d’onore
Posty: 60
Rejestracja: 29 kwie 2011, 23:23
Bike: RSV1000R WSK M06 CRF 450
Kontakt:

EFI RSV 2004

Post autor: wojtas » 11 sie 2012, 19:04

Witam! Nastał moment, którego się tak na prawdę spodziewałem, mianowicie ni z tego ni z owego pojawił się błąd EFI. Żeby było śmieszniej to motocykl odpala, ma moc, nie kaszle, nie prycha. Błąd pojawił się w drodze powrotnej znad morza, gdzie po drodze mocno padało... ale 40 km przed domem (kiedy wyskoczył błąd) już było suchutko, a wcześniej pokonywałem tempem 60-70km/h 30 kilometrowy korek. Naprawę rozpocząłem od spray'u do wtyczek - brak rezultatu. Odpalałem moto na stojaku i zauważyłem, że błąd wyskakuje regularnie w okolicach 80stopni, wygląda to tak, że temp silnika rośnie, dochodzi do 80, spada o 2-3 stopnie i pokazuje błąd. Wymieniłem czujnik temp (taki sam jak Corsa B, Vectra, Omega) bez poprawy. Zmierzyłem rezystancję wtryskiwaczy, czujnika temp powietrza, lambdy, krokomierza w airboxie itd. niby wszystko w normie. Zrobiłem dziś 80km i zauważyłem, że błąd pojawia się cały czas w okolicy 80stopni, ponadto znika przy ostrym dodaniu gazu, przy ostrym przyspieszaniu i raczej nie występuje powyżej 120km/h. Nie mam już pomysłów co może być nie tak, może Wy coś poradzicie? :)

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: EFI RSV 2004

Post autor: grzesiu2810 » 11 sie 2012, 22:57

podłącz pod kompa to sie dowiesz.

wojtas
Giovane d’onore
Posty: 60
Rejestracja: 29 kwie 2011, 23:23
Bike: RSV1000R WSK M06 CRF 450
Kontakt:

Re: EFI RSV 2004

Post autor: wojtas » 12 sie 2012, 17:39

orientuje się ktoś, gdzie w okolicach poznania można podłącze rsv do kompa?

Awatar użytkownika
pawwlo
Appassionato
Posty: 19
Rejestracja: 14 maja 2016, 16:48
Bike: RSV 1000R
Kontakt:

Re: EFI RSV 2004

Post autor: pawwlo » 16 cze 2018, 15:07

Cześć.
Piszę tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Mam ze swoją Włoszką następujący problem: po przekręceniu kluczyka zapala sie EFI (nie gaśnie), motocykl odpala, ale wkręca się do 3500obr/min i odcina. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu EFI znika i motocykl pali normalnie.... niedawno był wymieniony stator.
Ktoś ma pomysły?

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość