Brak ładowania RSV 1000 !!

Co się tyczy elektryki motocyklowej

Moderator: fox2plus

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: motoaddicted87 » 26 kwie 2012, 12:11

Pytałem na wszelki wypadek,a teraz wrocilem z roboty i ide robic pomiary zajmie mi to ok gdz ,jak juz bede mial to wypisze tutaj szczegółowo i myśle że rozwiązemy problem:) .
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: motoaddicted87 » 26 kwie 2012, 13:22

ChłoApki:) już mam pomiary,z racji tego że nie znam się zbytnio na elektryce wybaczcie błedy w jezyku fachowym ,zaczynam więc:

Opor fazach alternatora; Ustawiłem na multimetrze zakres 20 k/2000 Omów i takie mi podało liczby:

1faza-100 -120
2 faza-65-80
3 faza-65-80

Napięcie na fazach alternatora:

pomiedzy 1 a 2 na wolnych obr-ok 20 V wzrastających do 80/90 przy 4-5 krpm
pomiedzy 1 a 3 na wolnych obr-ok 20 V wzrastających do 80/90 przy 4-5 krpm
pomiedzy 2 a 3 nic nie pokazał miernik więc chyba nie ma przejscia

Napiecie na regluatorze : miernik pokazał 20 czegoś tam wiec chyba volt bo mierzyłem prąd stały

napiecie na aku z wypiety reglerem 11,6 do 11,8 a z zapietym reglerem na wolnych 11,8 a 4 krpm i powyżej wzrasta do 12,6 12,8... Pomocy chłopcy!!!
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: Lucek » 26 kwie 2012, 13:29

opor na wyl silniku?
i wystrczy na brzeczek ustawic. nie wiem jakie wartosci.
80-90 powinno byc ok ale niemozliwe ze trzecia zero. nawet usmolene zwoje by cos dawaly.

a ladowanie miales mierzyc na kostce zaraz na wyjsciu z reglera na kazdym pinie w polaczeniu z uziemieniem.
oczywiscie na 4 tys i z podpietym juz altkiem.
tylko wypinasz go do mierzenia altka
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: motoaddicted87 » 26 kwie 2012, 13:39

To juz licho z tym oporem,napiecie pimedzy 3 a druga wskazywalo zero i przykaldalem dokladnie pare razy;/ ,slychaj jeszce jest taka opcja,czytalem w instruckji montazu statora że na kable wychodzace trzeba uwazać przy montazu zeby je zainstalowac odpowiednio,w przeciwenym razie moze dojsc do uszkodzenia uzwojenia.Moze i w tym przypadku tak bylo,bo jezeli nie to dlateczego pokazuje zero,moze czasem jedynke pokaze ,aprzykladalem z kazdej strony bardzo dokladnie;/,. do reglera przyłożyłem czarny próbnik do pinu z dwoma zielonymi kablami czyli chyba dwa minusy,a czerwony próbnik do pinu z dwoma czerwonymi kablami i pokazał mi miernik 20 V to jest dziwne
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: Lucek » 26 kwie 2012, 14:05

na dwoch czerwonych powinno byc tyle ile laduje czyli gdy jest dobrze to ok14.
skoro na baterii jest 12 a na reg 20 to cos pojebales bo to wszystko nie ma sensu
altek daje za malo a regler za duzo i na bat jest za malo
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: motoaddicted87 » 26 kwie 2012, 14:50

hey spoko wybaczcie że motam w koło macka ale sie nie znam az tak bardzo ,podaje nowe wyniki pomiarow,Grzesiu mnie zainstruował krok po kroku,taki opis dla lajka:) wiec tak;

1 faza altka : na zakresie prądu zmiennego 200 pokazał 00,3 i przy 4 krpm 00,5
2 faza altka : na zakresie prądu zmiennego 200 pokazał 00,3 i przy 4 krpm 00,7
3 faza altka ; na zakresie prądu zmiennego 200 pokazał 00,3 i przy 4 krpm 01,4

gdy przyłorzyłem czarny kabel miernika do minusa za reglerem a czerwony do plusa za reglerem to miernik w zakresie prądu stałego 20 pokazał 14,5 V

na bateri naładowanej na full jest 12,4 na wypietych klemach ,na wolnych obrotach z zapietymi klemami i zapietym reglerze jest 13 ,6 na baterii i rosnie wraz z 4 krpm do 14,3 To kurwa nie wiem co jest moze gdzies styk byl zasniedzialy chuj wi...juz mnie to wkurwia a zarazem sie ciesze bo naladuje aku umyje moto i ide zapierdalac...Wy chłopaki ocencie stan faktyczny na podstawie tych danych a ja jak cos sie bedzie znow dzialo to powroce do tematu bo to w koncu włochy są...
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: Lucek » 26 kwie 2012, 15:22

no to dobrze laduje skoro na plusach na wyjsciu z reg masz 14,5
a na bat 14,3
zle mierzyles albo bat chu***wa i nie trzyma pradu ew cos wpier*ala prad
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: motoaddicted87 » 26 kwie 2012, 17:01

Wiesz co alarm wypiąłem poki co i jest na baterii 14 wiec poki co nie panikuje,przed wyjazdem na wieczorne latanie jeszcze raz dokonam pomiaru i po powrocie rowniez ,jezeli okaze sie ze jest ok to bedzie znaczylo wowczas ze albo gdzies wtyczka nie łączyła albo bateria juz chujowa lecz w to racze4j wątpie bo jak dzis aku naładowałem na full to uruchomiłem silnik jakies 10 razy pod rząd i po jednym zgaszeniu jakaś minute na zapłonie czyli na światłach stał i aku dalej kręciło...nie wiem zobaczymy moze bedzie wystarczyło wire moda jebnąć i bedzie gites.Poki co dzieki:)
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: grzesiu2810 » 26 kwie 2012, 19:54

pytałem sie czy masz alarm to napisałes ze nie . na alarmie jak na noc zostawiasz i nie masz ład zimowej to po 3 dniach na 70% nie odpali. w alarmie jest akumulatorek stale ładowany z aku może czas go wymienić? bo padł i cały czas go doładowywuje ?na zwarciu aku w alarmie

motoaddicted87
Capo crimine
Posty: 482
Rejestracja: 04 lis 2011, 22:33
Bike: aprilia RSV 1000 2006
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Brak ładowania RSV 1000 !!

Post autor: motoaddicted87 » 26 kwie 2012, 20:38

Alarm ,mam nowy bo załorzony byl na koniec zeszlego sezonu,ja teraz smigam codziennie wiec nie musze uzywac ładowarki,żeby polepszyć ładowanie odpiąłem pin jednej lampy,bo po co sie maja dwie palic i obciazac altek,i jeszce chyba mod ładowania zrobie i bedzie cacy ,powiedz mi czy jak regler w motorze naładuje aku do pełna to spada automatycznie napiecie prądu żeby nieprzeładować aku? np podczas stalej trasy 700 km?
I won't die until i show you middle finger on one wheel...

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość