PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Tuning układów wydechowych
markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: markos » 19 gru 2011, 10:59

grzesiu2810 pisze:mysl o tym ze ten co wydawal sie za kompetentnego wogole sie nie zna i umie skladac tylko klocki :D gotowy tlumik ciezko zestroic najlepiej jak ma dluzsza ruchoma rure dochodzaca do tlumika i caly tyl puszki ruchomy
Tak w sumie to obawiam się, że samymi puszkami raczej niewiele zdziałasz. W RSV/RSVR przyrost mocy i wygładzenie momentu daje głównie przełacznie na Map2 połączone ze slip-onami i wysokoprzepływowym filtrem. Jeśli chcesz się bawić w dalsze zwiększanie osiagów silnika to myślę, ze w grę wchodzi tylko kompletny układ wydechowy - strojenie samych puszek może dać marne efekty. W przypadku pełnego dedykowanego układu wydechowego ktoś juz wcześniej nad tym myślał i dostroił go do danego silnika. I tak po montażu (szczególnie w przypadku jakiejś dodatkowej zabawy z PC) trzeba sprawdzić skuteczność na hamowni plus jakieś regulacje A/F i synchro, ale prawdopodobnie efekt bedzie bardziej zauważalny i nie będziesz musiał kombinować z długościa układu.

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: grzesiu2810 » 19 gru 2011, 17:46

jak ktos opracowywal caly uklad to stroil go pod dany silnik dana moc filter powietrza wtrysk i zakres pracy na danych obrotach i strojenie polega na zmianie tych długosci ich parametrow mozesz inny filter powietrza miec inna liczbe cetylowa paliwa i oryginalny bedzie chodzil jak kaszana. a tlumik pod map 2 tez musi byc dedykowany pod to okreslone parametry (srednie ) a zeby wyciagnac odpowiednie i tak fabryczny tuningowy trza stroic

markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: markos » 20 gru 2011, 12:20

grzesiu2810 pisze:jak ktos opracowywal caly uklad to stroil go pod dany silnik dana moc filter powietrza wtrysk i zakres pracy na danych obrotach i strojenie polega na zmianie tych długosci ich parametrow mozesz inny filter powietrza miec inna liczbe cetylowa paliwa i oryginalny bedzie chodzil jak kaszana. a tlumik pod map 2 tez musi byc dedykowany pod to okreslone parametry (srednie ) a zeby wyciagnac odpowiednie i tak fabryczny tuningowy trza stroic

Każdy dedykowany układ wydechowy renomowanej firmy jest zaprojektowany dla danego silnika i jego średnich parametrów, ale oczywiście, jeśli kto chce to może spróbować go dodatkowo "stroić" do specyficznego silnika, z tym że nie spodziewałbym się jakichś rewolucyjnych wyników. Niestety potrzeba do tego hamowni no i kogoś kto się na tym naprawdę dobrze zna, a u nas jest deficyt fachowców od Aprilii :mrgreen:
Spróbuj skontaktowac się z nimi:
http://mgmotorsport.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Projektuja i wykonują pełne układy wydechowe miedzy innymi do samochodów rajdowych i wyscigowych, do tego mają na koncie wiele przeróbek motocykli - być może będą w stanie Ci pomóc jeśli chodzi o wydech do RSVki. W tym roku dorabiali mi db-killery do tłumików, mają w pełni wyposażony warsztat, z tym, że od razu mówię - tanio to raczej nie wyjdzie...

farqo23
Autista
Posty: 31
Rejestracja: 20 lis 2011, 13:43
Bike: rsv 1000 mille
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: farqo23 » 21 lut 2012, 11:57

Udalo mi się za nieduza kase znalezc dedykowane sportowe wydechy. Tylko mam pewien problem bo poprzedniemu wlascicielowi wydmuchalo 1 db killer. Orientujecie się ile moze kosztowac dorobienie takiego kawalka blachy?? A swoja droga ciekawi mnie czy na hamowni motocykl osiagnie lepszy wynik z db killerami czy bez nich ?? Nobo przepustowosc jest na pewno inna

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: Lucek » 16 mar 2012, 18:32

ma ktos na zbyciu obejme na puszke wydechowa sr 34-35cm?
sztuk 2? :/
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

pithblackex
Giovane d’onore
Posty: 91
Rejestracja: 17 sie 2010, 18:08
Bike: aprilia rsv 1000r
Lokalizacja: nowy sącz
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: pithblackex » 17 lip 2012, 12:33

edzio masz moze zdjecia ukazujace co znajduje sie w seryjnym kominie apki (bazuka z dwoma otworami)? a i drugie pytanie do enzo,ile bys chcial za 1 swoj komin?

pithblackex
Giovane d’onore
Posty: 91
Rejestracja: 17 sie 2010, 18:08
Bike: aprilia rsv 1000r
Lokalizacja: nowy sącz
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: pithblackex » 18 lip 2012, 15:50

http://moto.allegro.pl/ducati-848-1098- ... 90541.html" onclick="window.open(this.href);return false; ile za jeden?

ufo
Autista
Posty: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:19
Bike: Tuono RSV '05
Lokalizacja: kęty
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: ufo » 11 cze 2013, 22:41

moze mi ktos powiedziec kto przerabial u Edzia komin do tuono jak to bangla 'na zywo' ? i jak to sie ma do akcesoryjnych wydechow np mivv? nosze sie z zamiarem 'poglosnienia' sprzetu, na ebaju znalazlem mivvy do sprowadzenia z wloch za 1100zl a u Edzia przypuszczam ze bedzie znacznie taniej

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: Lucek » 11 cze 2013, 23:14

1100 za mivv to dobra cena
w karbonie?

" onclick="window.open(this.href);return false;

wejdz na konto sa jeszcze dwa inne z mivv'ami
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

ufo
Autista
Posty: 32
Rejestracja: 21 kwie 2013, 20:19
Bike: Tuono RSV '05
Lokalizacja: kęty
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: ufo » 12 cze 2013, 08:23

Tak , w karbonie. Jak grzmi mivv w tuono to już oglądnalem parę filmików, chodziło mi bardziej o porównanie kogoś, komu Edzio robił komin w tuono, jak się ma dźwięk z jego przeróbki do akcesoryjnego wydechu np. Mivv'a. Jak bym miał na wydanie lekka ręką 1000zl to bym się nawet nie zastanawiał i zamawial bym Mivv'a, no ale niestety musze poszukać jakiejś alternatywy właśnie.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Tuning układów wydechowych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość