PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Tuning układów wydechowych
farqo23
Autista
Posty: 31
Rejestracja: 20 lis 2011, 13:43
Bike: rsv 1000 mille
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: farqo23 » 30 lis 2011, 23:41

JAK PRZEROBIENIE WASZYCH WYDECHOW DRODZY KOLEDZY MA SIE DO MOCY MOTOCYKLI?? JEST JAKAS POPRAWA OPROCZ WALOROW SLUCHOWYCH?? MAM ZAMIAR ZDLUBAC SWOJA RSV MAKSYMALNIE JAK SIE DA. CZY GDY ODDAM WYDECHY DO EDKA BEDZIE MOZNA POZNIEJ POD WYDECHY NAPISAC MAPE ZAPLONU I ZESTROIC GO Z FILTREM KN I POWER COMMANDEREM?? EDZIU NAJBARDZIEJ ZALEZY MI NA TWOJEJ WYPOWIEDZI. MASZ JAKIS POMYSL ZEBY GLOS WYDECHOW BYL NA 2 PLANIE A NA 1 PLANIE ZWIEKSZENIE OSIAGOW MOTO????

Uprzejmie proszę o używanie małych liter.
kondraxk

Awatar użytkownika
JaroB
Giovane d’onore
Posty: 89
Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Bike: RSVR
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: JaroB » 02 gru 2011, 00:54

farqo23 pisze:JAK PRZEROBIENIE WASZYCH WYDECHOW DRODZY KOLEDZY MA SIE DO MOCY MOTOCYKLI?? JEST JAKAS POPRAWA OPROCZ WALOROW SLUCHOWYCH?? MAM ZAMIAR ZDLUBAC SWOJA RSV MAKSYMALNIE JAK SIE DA. CZY GDY ODDAM WYDECHY DO EDKA BEDZIE MOZNA POZNIEJ POD WYDECHY NAPISAC MAPE ZAPLONU I ZESTROIC GO Z FILTREM KN I POWER COMMANDEREM?? EDZIU NAJBARDZIEJ ZALEZY MI NA TWOJEJ WYPOWIEDZI. MASZ JAKIS POMYSL ZEBY GLOS WYDECHOW BYL NA 2 PLANIE A NA 1 PLANIE ZWIEKSZENIE OSIAGOW MOTO????

Uprzejmie proszę o używanie małych liter.
kondraxk
Jeśli się można wypowiedzieć (poza głosem EDKA) to uważam, że Edek musiał by zrobić te wydechy zajebiście dokładnie, podać ich pojemność i przepustowość, ilość otworów w siatce, bo mn. te parametry brane są pod uwagę przy mapowaniu moto. Jeżeli nie masz konkretnych danych na temat wydechów to może być mały problem. Radziłem się w tym temacie "Kędziora" z FreeAndFun i on się nie podjął mapowania mojej RSV'ki na dłubanych wydechach (a gość przygotowuje motocykle na tory i chyba troszkę wie o co kaman). Moje wydechy dłubane były przez G. Hartmana (Edek wie o kim mówię) i generowały 121 dB i ogólnie burza z piorunami, spadku mocy nie czułem w porównaniu z oryginalnymi ale pod mapę nie nadawały się. Ale cóż (kończąc mój wywód) kombinuj, zakładaj i próbuj a może będzie git. Powodzenia.
Pozdro
Obrazek

Controllata Pazzia

farqo23
Autista
Posty: 31
Rejestracja: 20 lis 2011, 13:43
Bike: rsv 1000 mille
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: farqo23 » 04 gru 2011, 11:19

fakt jak Kedzior sie niepodjal tegoz zabiegu to raczej nikt inny niedałby sobie z tym rady( znam Kedziora pracowalem kiedys we free fun). Czyli jesli zalezy mi na mocy a nie na dzwieku to dlubanie wydechu u Edka to strata kasy i czasu??

edzio
Candidato
Posty: 48
Rejestracja: 08 sty 2010, 21:21
Bike: Ducati St4s,S4
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: edzio » 13 gru 2011, 19:20

Prawdą jest to że ja nie liczę swoich przeróbek tak by było jak najlepiej. Można powiedzieć że jestem ślusarzem który posiada odpowiednie do takiej modyfikacji materiały ,sprzęt, narzędzia i trochę doświadczenia. Trzeba by dorwać jakiegoś inżynierka z zajadką na takie tematy ale czy on po obliczeniu wszystkiego będzie potrafił to wykonać praktycznie .Jeśli zależy ci tylko na poprawieniu parametrów to zacznij od wywalenia katalizatorów. Możesz to zrobić sam bez wydawania kasy.
EdHaust -Bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: grzesiu2810 » 14 gru 2011, 12:19

no tak ale po wywaleniu katalizatora czy czasem nie spada cisnienie spalin i w dolnym zakresie spada moment obrotowy? fakt ze moto szybciej wkreca sie na obroty ponownie trzeba by bylo zestroic tłumik na dlugosci rury regulowac i sprawdzac moment . jezeli ktos chce tylko dzwiek zyskac to owszem pusta pucha z nierdzewki niezle wali i po taniosci

Awatar użytkownika
JaroB
Giovane d’onore
Posty: 89
Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Bike: RSVR
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: JaroB » 14 gru 2011, 17:07

Może nie ten dział ale mam do opchnięcia puste kominy do RSV'ki. Owinięte polerowaną blachą alu , bez DB-killerów. generują około 118dB. Pozdro
Obrazek

Controllata Pazzia

edzio
Candidato
Posty: 48
Rejestracja: 08 sty 2010, 21:21
Bike: Ducati St4s,S4
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: edzio » 14 gru 2011, 22:26

grzesiu2810 pisze:no tak ale po wywaleniu katalizatora czy czasem nie spada cisnienie spalin i w dolnym zakresie spada moment obrotowy? fakt ze moto szybciej wkreca sie na obroty ponownie trzeba by bylo zestroic tłumik na dlugosci rury regulowac i sprawdzac moment . jezeli ktos chce tylko dzwiek zyskac to owszem pusta pucha z nierdzewki niezle wali i po taniosci
No tak jeśli ktoś się spodziewa że moto będzie chodziło normalnie i brzmiało pięknie na pustych wyprutych po taniości ze wszystkiego tłumikach to powodzenia.Ani dobre akcesoryjne markowe tłumiki ani moje przeróbki to nie są puste wiaderka.
EdHaust -Bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: grzesiu2810 » 15 gru 2011, 17:53

no tak ale czy sa zestrojone do motocykla jakos czy da sie je stroic?

edzio
Candidato
Posty: 48
Rejestracja: 08 sty 2010, 21:21
Bike: Ducati St4s,S4
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: edzio » 16 gru 2011, 22:43

Dopuki ktoś kompetentny się tego nie podejmie ,doputy nie będziemy wiedzieć.Ale jeśli ktoś niby kompetentny z góry przewidział że na tak modyfikowanych tłumikach nieda się zestroić moto i nawet nie sprubuje to nie wiem co o tym myśleć :evil: .
EdHaust -Bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: grzesiu2810 » 17 gru 2011, 23:29

mysl o tym ze ten co wydawal sie za kompetentnego wogole sie nie zna i umie skladac tylko klocki :D gotowy tlumik ciezko zestroic najlepiej jak ma dluzsza ruchoma rure dochodzaca do tlumika i caly tyl puszki ruchomy

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Tuning układów wydechowych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość