PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Tuning układów wydechowych
enZo

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: enZo » 24 lut 2011, 15:56

Boyler pisze:
edzio pisze:Dziś następne kominy pojadą do Bytomia. Skróciłem je o 14cm ,założyłem przeloty 52mm,dorobiłem Db-Killery.
Tak , tak :) Już dojechały. Teraz tylko Słońca potrzebna żeby je sprawdzić :)
Db kilery nie wspinają się na wyżyny estetyki ale przecież to rzemiosło i sam bym lepszych nie zrobił więc nie ma się co czepiać :)
Mam nadzieję , że nie za często będę zmuszony ich używać :) Kiedy zaglądam do tych przelotów 52mm bez Db kilerów już mi się gęba cieszy :)
Pierwsze wrażenie po rozpakowaniu przesyłki 4+ teraz jeszcze tylko czekam na dźwięk w trakcie jazdy ... tylko na razie jest temp. -8st.
Zleciłem Edziowi skrócenie puszek na wzór Delkevica 350mm
http://www.delkevic.co.uk/?section=shop ... 000r_03-08" onclick="window.open(this.href);return false;
teraz obejma mocująca wydechy jest w połowie puszki :) Jak zamontuję pstryknę jakąś fotkę :)
Odrazu Ci powiem że 52 mm to za cicho :P :) ja miałem 52 i przerobiłem na 65 i teraz jest gitara, obecnie dorabiam db kliery z nierdzewki i wykończam inaczej końcówki wydechów, jak skończę to podeślę kilka fot jak powinien wyglądać najbardziej eststycznie zrobiony wylot z db kilerem w RSV jakiego jeszcze świat nie widział ;) :D

Pozdro

Awatar użytkownika
Boyler
Giovane d’onore
Posty: 80
Rejestracja: 22 lip 2010, 12:53
Bike: RSV1000R Tuono '09
Lokalizacja: Bytom/Zabrze
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: Boyler » 24 lut 2011, 20:58

enZo pisze:
Odrazu Ci powiem że 52 mm to za cicho :P :) ja miałem 52 i przerobiłem na 65 i teraz jest gitara, obecnie dorabiam db kliery z nierdzewki i wykończam inaczej końcówki wydechów, jak skończę to podeślę kilka fot jak powinien wyglądać najbardziej eststycznie zrobiony wylot z db kilerem w RSV jakiego jeszcze świat nie widział ;) :D

Pozdro
Za cicho hehehe ?? A to dobre , nie zapominaj że puszki zostały też skrócone. Jak odpaliłem po założeniu to od razu zgasiłem silnik bo myślałem , że przy zakładaniu coś się przy głowicach rozszczelniło :) Ryk jest okrutny , bez dB killerów za granicę się na pewno nie wybiorę :) Teraz moje Tuono to nie jeden"grzmot" ale cała burza hehehe. Nie wiem czy chciałem żeby było aż tak głośno ale jak już to usłyszałem to zajebiście mi się podoba. Całość może nie będzie tak piękna jak u Ciebie ale ja tam estetą nie jestem. Oby do wiosny Panowie.
Ewolucja się nie myli : dwie podpory lepsze niż cztery

oskar

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: oskar » 25 lut 2011, 11:31

Boyler pisze:
enZo pisze:
Odrazu Ci powiem że 52 mm to za cicho :P :) ja miałem 52 i przerobiłem na 65 i teraz jest gitara, obecnie dorabiam db kliery z nierdzewki i wykończam inaczej końcówki wydechów, jak skończę to podeślę kilka fot jak powinien wyglądać najbardziej eststycznie zrobiony wylot z db kilerem w RSV jakiego jeszcze świat nie widział ;) :D

Pozdro
Za cicho hehehe ?? A to dobre , nie zapominaj że puszki zostały też skrócone. Jak odpaliłem po założeniu to od razu zgasiłem silnik bo myślałem , że przy zakładaniu coś się przy głowicach rozszczelniło :) Ryk jest okrutny , bez dB killerów za granicę się na pewno nie wybiorę :) Teraz moje Tuono to nie jeden"grzmot" ale cała burza hehehe. Nie wiem czy chciałem żeby było aż tak głośno ale jak już to usłyszałem to zajebiście mi się podoba. Całość może nie będzie tak piękna jak u Ciebie ale ja tam estetą nie jestem. Oby do wiosny Panowie.
Ja też mam 65mm i jest dobrze, tyle że nie skracałem puszek Sieje postrach po drogach :mrgreen:

enZo

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: enZo » 27 lut 2011, 22:16

Boyler pisze:
enZo pisze:
Odrazu Ci powiem że 52 mm to za cicho :P :) ja miałem 52 i przerobiłem na 65 i teraz jest gitara, obecnie dorabiam db kliery z nierdzewki i wykończam inaczej końcówki wydechów, jak skończę to podeślę kilka fot jak powinien wyglądać najbardziej eststycznie zrobiony wylot z db kilerem w RSV jakiego jeszcze świat nie widział ;) :D

Pozdro
Za cicho hehehe ?? A to dobre , nie zapominaj że puszki zostały też skrócone. Jak odpaliłem po założeniu to od razu zgasiłem silnik bo myślałem , że przy zakładaniu coś się przy głowicach rozszczelniło :) Ryk jest okrutny , bez dB killerów za granicę się na pewno nie wybiorę :) Teraz moje Tuono to nie jeden"grzmot" ale cała burza hehehe. Nie wiem czy chciałem żeby było aż tak głośno ale jak już to usłyszałem to zajebiście mi się podoba. Całość może nie będzie tak piękna jak u Ciebie ale ja tam estetą nie jestem. Oby do wiosny Panowie.
Hmm, nie wiem jak po skróceniu, ale na standard długości jest za cicho, RSV ma brzmieć jak z oddali nadciągająca groźna burza, i tak właśnie brzmiało RSV Oskara jak je pierwszy raz usłyszałem, w porównaniu z moimi 52 mm to mój brzmiał co najwyżej jak wiosenny ciepły deszczyk a nie prawdziwy huragan :D więc stwierdziłem że nie mogę z tym żyć i również przerobiłem na 65 mm - i teraz jest kozak :D

Pozdro

Awatar użytkownika
JoEy69
Giovane d’onore
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:08
Bike: EjpRil
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: JoEy69 » 07 mar 2011, 08:43

Tak myślałem jeszcze o takiej koncepcji by w srodek walnąć przelot ale stozkowy od 50mm sie zaczynajacy konczacy na 62mm lecz sama koncowka miała by wyjscie 50mm jak myslicie jak by się to sprawdziło?

edzio
Candidato
Posty: 48
Rejestracja: 08 sty 2010, 21:21
Bike: Ducati St4s,S4
Lokalizacja: Modlin Twierdza
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: edzio » 07 mar 2011, 21:56

Trzeba by spróbować.Jak chcesz mogę Ci taki przelot zwinąć. :)
EdHaust -Bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

enZo

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: enZo » 08 mar 2011, 20:22

JoEy69 pisze:Tak myślałem jeszcze o takiej koncepcji by w srodek walnąć przelot ale stozkowy od 50mm sie zaczynajacy konczacy na 62mm lecz sama koncowka miała by wyjscie 50mm jak myslicie jak by się to sprawdziło?
Dokładnie mam zrobione jak piszesz, początek ok 67 mm, a sam wylot jakieś 53 mm gada zajebiście. A dziś właśnie odebrałem najpiękniej wykonane db kilery jakie widziałem, wszytko dopasowane i wyszlifowane normalnie jak malina :D NIe mogę się napatrzeć, za jedyne 120 zł za dwa wydechy w końcu mam to zrobione tak jak chciałem :D estetycznie, idealnie spasowane, świetnie wyglądające i zajebiście brzmiące :D ;P

Podsyłam kilka foto
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

enZo

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: enZo » 08 mar 2011, 20:24

I zdjęcie samego db killera - poprostu szacun :) :D
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

oskar

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: oskar » 08 mar 2011, 20:39

enZo pisze:I zdjęcie samego db killera - poprostu szacun :) :D
No chłopie, faktycznie fabryczna robota. Powstaje konkurencja do Akrapovica :mrgreen:

Awatar użytkownika
JoEy69
Giovane d’onore
Posty: 83
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:08
Bike: EjpRil
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: PRZERÓBKA ORYGINALNYCH TŁUMIKÓW

Post autor: JoEy69 » 08 mar 2011, 22:13

Cholera i wypłukałem sie z siana ;/
Nowu sezon an fabrykach przelatać murze grr..
Musze coś wykombinować a szkoda mi jest ciąć orgi tlumików;/
Może am ktoś coś na sprzedaz za przystępne pieniądze ? Albo jakiś miłościwy Pan za tanie pieniądze będzie sprzedawać na ale drogo w tedy bede mial komplet orgi cichych i orgi pan burza :)

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Tuning układów wydechowych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość