MAP2

Tuning mechaniczny
Awatar użytkownika
JaroB
Giovane d’onore
Posty: 89
Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Bike: RSVR
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: JaroB » 22 maja 2011, 21:32

Whiplash pisze:
... te wyniki to mozna sobie w dupe wlozyc :)
He he tak też myślałem. Bo abstrakcja to za mało powiedziane na te liczby.
Obrazek

Controllata Pazzia

oskar

Re: MAP2

Post autor: oskar » 22 maja 2011, 22:03

Ja też chcę taki silnik, 3000Obr i pełna lufa, extra! :mrgreen:

Awatar użytkownika
JaroB
Giovane d’onore
Posty: 89
Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Bike: RSVR
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: JaroB » 22 maja 2011, 22:08

oskar pisze:Ja też chcę taki silnik, 3000Obr i pełna lufa, extra! :mrgreen:
Ręce by mi wyrwało i nie wiem co jeszcze... :)
Obrazek

Controllata Pazzia

markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: markos » 22 maja 2011, 22:11

Myhyhy :)

I RatkI Cie wypuscili z takim wykresem?:) To sobie narobili antyreklamy :mrgreen:

Musisz uważac przy ruszaniu - 271Nm przy 3krpm - gume spalisz przy pierwszym starcie :D

Sam wykres wydaje się OK, tylko coś im się popieprzyło w przelicznikach :) Ale wygląda fajnie - bedzie niezle wyglądało w ogloszeniu z allegro hehe "271Nm/3krpm - wyniki potwierdzone przez hamownię" :D
------------------

rinas
Giovane d’onore
Posty: 66
Rejestracja: 13 cze 2011, 12:18
Bike: RSV 1000 Tuono R
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: rinas » 01 sie 2011, 22:40

Witam,to i ja sie w tym temacie udzielę.

Mam Tuono 1000 R z 2007 - na przelotach LeoVince'a, mam do nich db-killery ale oczywiście na nich nie jeżdżę :) Oczywiście jest dziura i szarpie przy 2,5 do 3,5-4 tys. obr oraz ostro strzela przy redukcjach, sporo hamuje silnikiem także jest OGIEŃ :)

Tuono jest w mym posiadaniu niewiele ponad 2 miechy ale sporo jeżdżę, już ponad 4 koła nawinięte przeze mnie ( a ma 14,5 całość ) - oto co chcę zrobić:
- chciałem na hamownię zabrać moto żeby zestroić te wydechy z wtryskami i tak jak pisaliście z przepustnicami + wgranie MAP-2
- sprawdzenie ew. regulacja zaworów

I te sprawy myślę że najlepiej zrobić w jednym serwisie - bo oprócz tego na resztę - czyli strojenie zawiechy na hamowni + wymianę oleju w lagach i takie tam chciałem jechać do Dynotechu --> http://dynotech.pl" onclick="window.open(this.href);return false; - oni w temacie zawiechy naprawdę ogarniają.

Skoro pewnie zawitam już w okolicach Katowic - gdzie najlepiej pojechać ze strojeniem ?

P.S.
A wogóle to zaświecił mi się duży napis SERVICE na dolnym wyświetlaczu - już nie tyle mała kontrolka którą chciałem skasować, ale jak wracałem z trasy w sobotę to zaświeciła się kontrolka ta u góry w rogu + ten duży napis, zasłania licznik przebiegu itp. Czy to chodzi tylko o to, że moto domaga się serwisu i skasowania kontrolki ( powinno być przy 10 tys.ale chyba ktoś tego wcześniej nie zrobił )czy to coś innego ? Ostatnio wymieniałem olej i zalałem za dużo - w chwili obecnej jest ponad stan MAX - mam zamiar jak najszybciej nadmiar spuscić, moze to chodzi o zbyt wysokie ciśnienie oleju ?

Przeczytałem ten temat --> http://www.apriliaforum.org/viewtopic.p ... 278b#p7341" onclick="window.open(this.href);return false;
Zaraz spróbuję to ogarnąć - może zniknie, jeżeli pojawi się znowu wtedy będę się martwił poważniej :)

P.S.2
Myślałem o założeniu PCIII + KN - zastanawiam się czy razem z wydechami i Map 2 - dojdzie się do 145 / 150 km na kole ?

fazer72
Consigliere
Posty: 232
Rejestracja: 11 sty 2010, 21:59
Bike: Tuono Factory '08
Lokalizacja: Stolyca ... niestety
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: fazer72 » 02 sie 2011, 07:54

145/150 na kole to tylko BigBore Kit
Też mam za dużo oleju i nie zapala się "service", więc to nie to.

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 1982
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: Whiplash » 02 sie 2011, 11:57

ja przy bb kit doszedlem 140 na wiecej zgody nie wyrazila:-)
strojenie na hamowni w krakowie HMK Motocykle

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: grzesiu2810 » 08 sie 2011, 23:03

a ja miałem 145koni fabrycznie wpisane w dowodzie rejestracyjnym /105kw/ po wlozeniu moich map nie wiem ile ale rozwiercane i polerowane gardziele wtryskow filter grean kotton, irydowe swiece brak odciencia i chip na przyspieszenie i troszke zamieszania w wydechu

irek
Principiante
Posty: 26
Rejestracja: 06 mar 2011, 20:30
Bike: 2xRSV1000R'07
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: irek » 15 lis 2011, 11:12

oskar pisze:Panowie,
dzisiaj wreszcie grałem Map2 do kochanej włoszki. Jest KINO :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ponieważ nie mam markowych wydechów, zdecydowałem się na Map2 pod Akrapa.
Jak już Markos napisał, silnik płynniej pracuje, chętniej wkręca się na obroty jest chyba mocniejszy dół, ale nie ma załamań kręcąc wyżej (takie może subiektywne wrażenie, ale jednak) i aż się prosi o gumę :D Pierdzenie już też zniknęło, silnik ma też trochę wyższe obroty na luzie (dokładnie z tej przyczyny którą Markos już opisał)

Z minusów, to pewnie spalanie wzrośnie, ale coś za coś :mrgreen:

PS. Szarpania już wcześniej się pozbyłem, zmieniając tylną zębatkę.
Czy ten Dzierżoniów jest nadal aktualny jeżeli chodzi o MAP2? I czy goście wiedzą o co w tym wszystkim chodzi?
Bo ja właściwie to nie wiem co mam. Poprzedni właściciel zeznał,
że PCIII jest ustawiony pod mniejszą Vmax ale większą płynność, jednak MAP2
nie był aktywowany. W sieci piszą, że warunkiem ustawienia PCIII jest najpierw
włączenie MAP2. Praktycznie moto osiąga Vamx 280, płynność może byc jak na v2,
ale na gumę z 2 i z gazu nie pójdzie (albo szarpanie kiery albo sprzęgło).
Czy to są objawy MAP2 ?
Co mi właściwie daje ten PCIII?
Czy PCIII w jakiś sposób powinien wzmacniać MAP2 czy to bez znaczenia
i można go wymontować i aktywować sam MAP2?
No i tyle moich wątpliwości
Pozdrawiam

shiv
Principiante
Posty: 20
Rejestracja: 08 lis 2011, 09:56
Bike: Shiver 750
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: MAP2

Post autor: shiv » 15 lis 2011, 11:50

piekny basik :) w lifie musi brzmiec 3x lepiej ;p

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość