Sportowe klamki

Tuning mechaniczny
Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: Lucek » 27 lis 2011, 14:11

no fakt pamietam ten temat :/
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: Lucek » 28 lis 2011, 15:28

markos a mozesz potwierdziz czy dzialo sie to samo u Ciebie co wspomniano czy chodzily ok?
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: markos » 28 lis 2011, 16:38

Lucek pisze:markos a mozesz potwierdziz czy dzialo sie to samo u Ciebie co wspomniano czy chodzily ok?

Ja nie miałem żadnych problemów z tymi klamkami, ale przy zakładaniu musiałem wyregulować popychacz między klamką a tłoczkiem w pompie (taka czarna śrubka wkręcana w wałeczek, który wchodzi w wycięcie w klamce, uwaga! Srubka jest zabezpieczona miniaturowym imbusem, który trzeba wczesniej wykręcić).
Ja musiałem dość sporo wkręcić (czyli skrócić) ten popychacz – jeśli założysz aftermarketowe klamki na ustawieniu popychacza jak do seryjnych, skasujesz cały ruch jałowy klamki, i efekt będzie taki jakbyś cały czas delikatnie naciskał na dźwignię.

Spodziewam się, ze wtedy po jakimś czasie faktycznie można spalić sprzęgło.

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: Lucek » 28 lis 2011, 17:23

no ozywista oczywistosc :)
moze tak bylo u vip'a?
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

ivan161
Sgarrista
Posty: 127
Rejestracja: 01 wrz 2010, 13:19
Bike: RSV1000Mille 2002r
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: ivan161 » 28 lis 2011, 19:38

Nie wiem co jest grane... ale coraz czesciej ludzie z tego forum zaczynaja kombinowac zeby tylko forumowiczowi wcisnac jakas lipe albo wydebic kase. Smutne ze hieny dosiadaja makaronowm i tylko kminia jak zarobic na chlopakach z forum :cry: tak ze vip nie przejmuj sie nie ty pierwszy :D
Makaron wciaga ;]

vip5
Candidato
Posty: 49
Rejestracja: 28 maja 2010, 18:40
Bike: Wścieklizna
Lokalizacja: Czę100chowa
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: vip5 » 01 gru 2011, 18:14

Już prostuję bo nie napisałem w poprzednim temacie o sprzęgle. Nie3 wina samej klamki, tylko jak baran (czyli ja) zakłada sobie takie klamki, to musi najpierw sprawdzić, czy całe mocowanie przy kierownicy jest ok, czy tam co juz było kombinowane. No i się okazało, że klamki, które miałem założone jako ori, nie są ori. I nikt qrwa nie wie, od czego one są. Ważne że działają. A mocowanie było krzywe, chyba spawane, i to wszystko od tego. Klamki mierzyłem już w RSV u chłopa, który sprzedaje w komisie. No i na koniec się okazuje, że jest OK. No to tak żebyście nie myśleli, że chcę komuś gniota wcisnąć. Ja w końcu jeździłem na tych klamkach, ale na lewych palcach miałem odciski, więc zamieniłem spowrotem, ale już na ori kupione na Alledrogo. I wciskać gówna nikomu nie zamierzałem, bo sam nie chciałbym paść ofiarą kogoś takiego. Ale myślcie co chcecie. Więcej tłumaczyc się nie zamierzam. Pozdro.

Awatar użytkownika
Lucek
Capo di capi re
Posty: 776
Rejestracja: 10 mar 2011, 12:41
Bike: Daytona 955i+TE450+SMR510
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: Lucek » 01 gru 2011, 19:11

mnie tam wystarczy :)
Bo maneta jest od tego, aby kręcić nią na całego! - Yoghurt PWR!

Obrazek

Awatar użytkownika
Wyatt
Consigliere
Posty: 226
Rejestracja: 10 lip 2010, 13:39
Bike: Sl 1000 Falco
Lokalizacja: Zawiercie / Kraków
Kontakt:

Re: Sportowe klamki

Post autor: Wyatt » 30 gru 2011, 23:27

Są jeszcze klamki o regulowanej długości więc problem wyboru między długimi a krótkimi się rozwiązuje :) Ściągałem już kilka kompletów tych chińskich i nigdy nie było z nimi problemów.

BTW W Polsce za darmo to można tylko wpier*ol dostać.
...-> Kawasaki KLX650 -> Kawasaki KX250 -> Aprilia Sl 1000 Falco

V2 1000 "Earthquake"

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość