Filtr wysokoprzepływowy?

Tuning mechaniczny
markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: markos » 26 mar 2010, 16:50

Ma może ktoś założony filtr wysokoprzepływowy zamiast seryjnego? Jakiś K&N czy BMC czy Hiflo?
Przeszukałem apriliaforum.com, i zalecają przy zmianie wydechów równiez zmianę filtra na jakiś bardziej "otwarty". Generalnie RSV ma w ogóle za mały airbox do ilości potrzebnego powietrza i o ile nie zmienia sie całego airboxu na Evo czy Renegade, to już sam filtr powinien nieco poprawić przepływ.

Tak się własnie zastanawiam, czy warto inwestować :)
------------------

enZo

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: enZo » 26 mar 2010, 20:50

markos pisze:Ma może ktoś założony filtr wysokoprzepływowy zamiast seryjnego? Jakiś K&N czy BMC czy Hiflo?
Przeszukałem apriliaforum.com, i zalecają przy zmianie wydechów równiez zmianę filtra na jakiś bardziej "otwarty". Generalnie RSV ma w ogóle za mały airbox do ilości potrzebnego powietrza i o ile nie zmienia sie całego airboxu na Evo czy Renegade, to już sam filtr powinien nieco poprawić przepływ.

Tak się własnie zastanawiam, czy warto inwestować :)
Ja czekam na K&N właśnie. Powiem tak - do każdego moto jakie miałem zakładałem K&N i zawsze byłem zadowolony - słychać jak ssie powietrze po otwarciu przepustnicy niskim basem :) więc napewno przepuszasza więcej powietrza niż papier, i zawsze czułem różnice głównie momentu z dołu po założeniu takiego filtru.

Więc moim zdaniem warto - tylko na polski syf polecam czyścić i oliwić nie rzadziej jak 5 tys km.

Pozdro

Awatar użytkownika
TUOniak
Capo crimine
Posty: 450
Rejestracja: 25 gru 2009, 23:04
Bike: Speed Triple 955i customizing
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: TUOniak » 27 mar 2010, 11:54

Ja również czekam na K&N, przy zmianie wydechów jest to raczej wskazane.
"..you can play it safe, or play it cool!"
http://www.bikepics.com/members/ernestoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/FREDALIEN/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
dyziu
Consigliere
Posty: 295
Rejestracja: 17 lut 2010, 20:51
Bike: Falco 2004
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Kontakt:

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: dyziu » 27 mar 2010, 15:08

enZo pisze: tylko na polski syf polecam czyścić i oliwić nie rzadziej jak 5 tys km.

Pozdro
mi tez kroi sie wymiana filtra, mozesz powiedziec o co chodzi z oliwieniem?
Kupa wloskiego zlomu :evil:

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2064
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: Whiplash » 27 mar 2010, 21:02

dyziu pisze:
enZo pisze: tylko na polski syf polecam czyścić i oliwić nie rzadziej jak 5 tys km.

Pozdro
mi tez kroi sie wymiana filtra, mozesz powiedziec o co chodzi z oliwieniem?
filtr K&N ma zywotnosc 100000km :) ale trza o niego dbac, tzn sa do kupienia specjalne srodki w postaci dwu prezparatow jeden jest do mucia a drugi do nasaczania filtra koszt ok 60zl

oskar

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: oskar » 27 mar 2010, 21:58

Mam założony K&N i powiem, że jest ok. Wydaję się że jest lepiej, może to subiektywne, ale działa:-)

markos
Consigliere
Posty: 248
Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
Bike: no fajny był...
Lokalizacja: Michigan, USA
Kontakt:

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: markos » 30 mar 2010, 12:08

No dooobraaaa :)
Namówiliście mnie - też zamawiam :)
------------------

Szymcio
Principiante
Posty: 23
Rejestracja: 29 mar 2010, 01:18
Bike: RST 1000 Futura
Kontakt:

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: Szymcio » 04 kwie 2010, 02:51

Ja dziś się przekonałem że mam K&N
Czy coś daje? Nie mam porównania, ale słychać że zasysa więc powietrza musi dostawać się dużo więcej :D
Co do serwisu to pewnie i tak za jakieś 10 kkm wyczyszczę i naoliwię coby mieć pewność że idzie tyle powietrze co ma iść.

tomektmt
Appassionato
Posty: 17
Rejestracja: 23 cze 2016, 16:53
Bike: RSV1000R
Kontakt:

Re: Filtr wysokoprzepływowy?

Post autor: tomektmt » 23 lut 2018, 04:07

Wielkość o dziwo nie ma znaczenia jak w innych sprawach; ) spójrzmy na filtr 200konnej busy1300 trzymając w ręku zastanawiam się czy to od 125cc.
Mialem papierowy później kN nic nie zauważyłem bo różnica wyniosła tyle co efekt gadania o tym. Rownie dobrze 5 dniowa spocona skarpeta naciagnieta na stelażyk filtra spełniała by te samą rolę a jak by ktoś nie wiedział przypuścił by pewnie ze to sportowy filtr ;] co nie oznacza że K&N jest kiepski. ..alez nie , sam używam i chwale za wielorazowy uzytek i jakosc ;)
Nie przerobiona rsv to cos co stoi i sie kurzy.Każda która jeździ jest poprawiana lub niebawem sie zacznie;3pradnice.2regulatory nap.2sprzegła.sprzeglo rozrusznika.Zatarty wał.mech. napinacze rozrz. Czasu dla baby brak bo apka znow sie jebie;p paranoja

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Tuning mechaniczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość