Aprilia Falco 1100 by Aro

O modelu SL Falco
aroR6
Uomo d’onore
Posty: 173
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: aroR6 » 09 mar 2018, 11:53

Dzisiaj byłem w Dominatorze, rury dedykowane do rsv 1000 gen2 są za szerokie do moich gprów, więc uznałem , że w poniedziałek kupię cały komplet z tłumikami. Cena za same rury jest tak wysoka,że opłaca się wziąść z puszkami ( identyczne jak moje gpry tylko większa średnica, a poza tym musiałbym czekać aż mi przerobią pod moje puszki...) Btw. - ciężko się skupić na aspekcie technicznym przy takiej obsłudze jak mają w siedzibie Dominatora :)
" You are my creator , but I am your master "...

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2045
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: Whiplash » 09 mar 2018, 14:45

Rób ;) bo juz pierwsze oznaki wiosny :D zebys nie wyjechał jak ja 2 lata temu ;) bo mi sie malowac zachciało to wyjechałem w sierpniu :lol:

aroR6
Uomo d’onore
Posty: 173
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: aroR6 » 09 mar 2018, 18:06

Jak wtryski będą sprawne , to powinno w przyszłym tygodniu odpalić, później to kosmetyka...ale koniec już bliski :-)
" You are my creator , but I am your master "...

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2045
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: Whiplash » 10 mar 2018, 01:01

A co ma być niesprawne, kupiłeś te 57mm z rsvr?? Przejściówki musisz tylko zrobić albo wtyczki na oryginalnych kablach zmienić

aroR6
Uomo d’onore
Posty: 173
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: aroR6 » 10 mar 2018, 08:19

Niesprawne, w sensie, że używki :). A kostki zauważyłem , że się trochę różnią, ale PC 3 kupiłem już z kostkami do nowszych modeli, więc przy PC3 dorobie jakieś konektorki na wejściu. A przepustnice z nowszej RSV i reszta koksu już od października czekają na założenie .
" You are my creator , but I am your master "...

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2045
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: Whiplash » 10 mar 2018, 15:06

Kup kostki jedna pod wtryski Denso a druga pod Siemens. W kazdym motoryzacyjnym dostaniesz i zrobisz sobie przejsciówke.
Obrazek

aroR6
Uomo d’onore
Posty: 173
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: aroR6 » 10 mar 2018, 16:16

Wow, a ja tu chciałem druciarstwo uprawiać :)
" You are my creator , but I am your master "...

stuntmachine
Giovane d’onore
Posty: 93
Rejestracja: 28 mar 2016, 13:14
Bike: Tuono
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: stuntmachine » 10 mar 2018, 20:43

Napisz cos wiecej o silniku.. Poskadany jest na tzw small valve głowicach? Czy wsadziłeś glowice od Gen2? Bo jak poskladany na "twoich" głowicach to bedziesz pare koni w plecy...

aroR6
Uomo d’onore
Posty: 173
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: aroR6 » 10 mar 2018, 23:05

Tak na starych głowicach. Chodziło mi po głowie wsadzenie nowszych, ale jak podejmowałem decyzje o rozwierceniu silnika to za mało wiedziałem na temat takiej przekładki , a jak robisz coś jako pierwszy , to musisz być gotowy na eksperymenty a to się wiąże z i tak już dużym wydatkiem. Druga sprawa z dostępnością głowic gen2 - jest ich bardzo mało, a jeśli są to bardzo drogie , co zmieni się za kilka lat. Ktoś zapyta czemu nie przełożyć od razu kompletnego silnika z gen2 i rozwiertać...no jednak z tego co czytam i słyszę na polskich i zagranicznych forach to opinie na temat silnika z pierwszej gen. są lepsze (panewki). Dzisiaj wiem trochę więcej i jak projekt wypali to może za kilka lat na coś takiego się porwę plus przepustnice 60 mm, ale na wszystko trzeba mieć kasę i czas...a tu jak się do tego zabrać :http://www.apriliaforum.com/forums/show ... he-Plan%29
" You are my creator , but I am your master "...

stuntmachine
Giovane d’onore
Posty: 93
Rejestracja: 28 mar 2016, 13:14
Bike: Tuono
Kontakt:

Re: Aprilia Falco 1100 by Aro

Post autor: stuntmachine » 11 mar 2018, 20:00

Ja kupiłem ostatnio na allegro dwie przepustnice. Jedne Amman 60mm a drugie jakies inne 59mm. 450zł dałem za obie. Potem je sprzedałem w UK za 200funtow.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „SL 1000 Falco”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości