Kto ma info o tych serwisach ?
-
- Capo di capi re
- Posty: 701
- Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
- Bike: aprilia rsv 2003 145hp
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
lepiej oddac fachowcowi pasjonatowi z duza wiedza niz partaczowi z ładna oprawa sprzeta do naprawy . i taniej jeszcze zrobi fachowiec jak ktos chce to moze przyjezdzac naprawie
- Aprilia Szczecin
- Giovane d’onore
- Posty: 62
- Rejestracja: 11 sie 2010, 22:07
- Bike: aprilia...
- Lokalizacja: SZCZECIN
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
Ja nikogo nie namawiam na serwisy autoryzowane. Nie twierdze też, że gwarantują najwyższą jakość, doświadczenie itp. My też się ciągle uczymy.
Natomiast Twoja autopromocja poprzez hasła w stylu "nie ma serwisów", "nie ma gwarancji", "nie ma nic" brzmią jak kampania Kononowicza i zawierają tyle samo prawdy, a tekst "chętnie pomogę" może sugerować, że robisz to za darmo, a mam wrażenie że nie.
Jeżeli masz wiedzę, sprzęt, doświadczenie, przystępne ceny i jako jedyny w PL robisz synchro cylindrów to napisz to wprost. Będzie OK. Myślę że byłbyś bardziej przekonujący niż nawalając w innych. Tu chyba nie banują za komercje.
Co do pojęcia ASO to, żeby było jasne Aprilia nie daje żadnego wyposażenia. I tu przychodzi prosty rachunek ekonomiczny, czy warto wydać 15k pln (koszt analizatora spalin), żeby móc zsynchronizawać 3 (słownie: trzy) motocykle. Kalkulując usługę synchronizacji na 500 złotych to by się zwróciło za 10 lat? A tu pytanie czy zapłacicie 500 za synchro?
Ale, żeby nie był zupełny offtop. Co do tematu wątku, na górze strony jest taki fajny baner MOTTECH, warto się skontaktować w kwestiach serwisowych.
Natomiast Twoja autopromocja poprzez hasła w stylu "nie ma serwisów", "nie ma gwarancji", "nie ma nic" brzmią jak kampania Kononowicza i zawierają tyle samo prawdy, a tekst "chętnie pomogę" może sugerować, że robisz to za darmo, a mam wrażenie że nie.
Jeżeli masz wiedzę, sprzęt, doświadczenie, przystępne ceny i jako jedyny w PL robisz synchro cylindrów to napisz to wprost. Będzie OK. Myślę że byłbyś bardziej przekonujący niż nawalając w innych. Tu chyba nie banują za komercje.
Co do pojęcia ASO to, żeby było jasne Aprilia nie daje żadnego wyposażenia. I tu przychodzi prosty rachunek ekonomiczny, czy warto wydać 15k pln (koszt analizatora spalin), żeby móc zsynchronizawać 3 (słownie: trzy) motocykle. Kalkulując usługę synchronizacji na 500 złotych to by się zwróciło za 10 lat? A tu pytanie czy zapłacicie 500 za synchro?
Ale, żeby nie był zupełny offtop. Co do tematu wątku, na górze strony jest taki fajny baner MOTTECH, warto się skontaktować w kwestiach serwisowych.

-
- Capo di capi re
- Posty: 701
- Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
- Bike: aprilia rsv 2003 145hp
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
zaplaca 500zl za synchro i to nie 3 motocykle w ciagu roku apki tuno 2005-2007 i kilka rodzajow dukati na tym dziale forum kazdy opisal swoje relacje na temat podanych serwisow i ja tagrze wyrazilem swoja opinie mialem swoich 47moto i udokumentowane i kilkadziesiat motorowerow. i z serwisami mialem doczynienia duzo i wiem jak dzialaja zapytaj czy ktos zkozystal z gwarancji na nowy motor bo mu sie popsula wiekszosc napisze ze nie uznali bo z winy uzytkownika niby i po sadach a apropo mojego robienia jak ktos dobrze zagada to i za darmo zrobie robie to co lubie na zycie mam a jak zyjesz pasja i dzielisz sie z nia innymi to jest inaczej
-
- Giovane d’onore
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 cze 2011, 12:18
- Bike: RSV 1000 Tuono R
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
Chodzi mi o to że moto MUSZĘ oddać do serwisu który ma bezpośredni dostęp do części i może wystawić pełną fakturę na części + roboziznę. Tej ostatniej za wiele nie ma - mo w moim przypadku trzeba tylko wymienić kilka pierdół
Najgorszy jest koszt i dostęp do NOWYCH - fabrycznych części, niektóre to straszne pierdółki a kosztują krocie...
Ja już dostałem odszkodowanie do ubezpieczyciela, z tym że to co dostałem na konto różni się od tego co uszykował mi w wycenie Free Fun. Owszem jeżeli oddam moto do jakiegokolwiek serwisu jak wyżej - zwrócą różnicę. I zastanawiam się, czy nie robić moto sam - mam tak naprawdę tylko 3 elementy do wymiany - tylny prawy zadupek, wspornik czachy lub cała czacha + crash-pady.
O ile crash to problem żaden... O tyle - tylny prawy zadupek jest ciężko dostać - a o ile już jest, to wogóle w innym kolorze. Mam możliwość zakupu z e-baya w innym kolorze, wtedy koszt ok. 350 - 700 PLN w zależności od stanu i malowania. Tak dla ciekawości - koszt nowej, PRAWEJ części zadupka - nie całego tylko samej prawej części
kto zgadnie ile... ? 1710 PLN brutto
No i najgorsza jest czacha - dostać używaną jest dosłownie nierealne, a koszt nowej - 2010 PLN brutto.
Dlatego zastanawiam się, czy oddać moto do serwisu i zrobić wszystko na nowych częściach - wtedy dojdzie jeszcze sporo innych małych pierdółek których sam bym nie robił ale jak już oddaję na naprawę bezgotówkową to robię WSZYSTKO nawet tam gdzie są najmniejsze rysy. Czy robić samemu - wtedy może kasy coś zostanie, ale jest ryzyko że nie wszystkie części na rynku afterm-market dostanę :/
Zastanawiam się właśnie nad oddaniem moto do Motoristy - są dosłownie kilka km ode mnie. Już rozmawiałem z Tomkiem od nich - z tym który ma Caponorda i chyba nawet jest na 4um

Ja już dostałem odszkodowanie do ubezpieczyciela, z tym że to co dostałem na konto różni się od tego co uszykował mi w wycenie Free Fun. Owszem jeżeli oddam moto do jakiegokolwiek serwisu jak wyżej - zwrócą różnicę. I zastanawiam się, czy nie robić moto sam - mam tak naprawdę tylko 3 elementy do wymiany - tylny prawy zadupek, wspornik czachy lub cała czacha + crash-pady.
O ile crash to problem żaden... O tyle - tylny prawy zadupek jest ciężko dostać - a o ile już jest, to wogóle w innym kolorze. Mam możliwość zakupu z e-baya w innym kolorze, wtedy koszt ok. 350 - 700 PLN w zależności od stanu i malowania. Tak dla ciekawości - koszt nowej, PRAWEJ części zadupka - nie całego tylko samej prawej części


Dlatego zastanawiam się, czy oddać moto do serwisu i zrobić wszystko na nowych częściach - wtedy dojdzie jeszcze sporo innych małych pierdółek których sam bym nie robił ale jak już oddaję na naprawę bezgotówkową to robię WSZYSTKO nawet tam gdzie są najmniejsze rysy. Czy robić samemu - wtedy może kasy coś zostanie, ale jest ryzyko że nie wszystkie części na rynku afterm-market dostanę :/
Zastanawiam się właśnie nad oddaniem moto do Motoristy - są dosłownie kilka km ode mnie. Już rozmawiałem z Tomkiem od nich - z tym który ma Caponorda i chyba nawet jest na 4um

-
- Consigliere
- Posty: 248
- Rejestracja: 15 gru 2009, 14:50
- Bike: no fajny był...
- Lokalizacja: Michigan, USA
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
Sprawdź ceny tutaj - NA PEWNO są dużo niższe niż u importerów - uwaga, nie jestem przedstawicielem Wendel na Polskę!rinas pisze:
O ile crash to problem żaden... O tyle - tylny prawy zadupek jest ciężko dostać - a o ile już jest, to wogóle w innym kolorze. Mam możliwość zakupu z e-baya w innym kolorze, wtedy koszt ok. 350 - 700 PLN w zależności od stanu i malowania. Tak dla ciekawości - koszt nowej, PRAWEJ części zadupka - nie całego tylko samej prawej częścikto zgadnie ile... ? 1710 PLN brutto
No i najgorsza jest czacha - dostać używaną jest dosłownie nierealne, a koszt nowej - 2010 PLN brutto.
Dlatego zastanawiam się, czy oddać moto do serwisu i zrobić wszystko na nowych częściach - wtedy dojdzie jeszcze sporo innych małych pierdółek których sam bym nie robił ale jak już oddaję na naprawę bezgotówkową to robię WSZYSTKO nawet tam gdzie są najmniejsze rysy. Czy robić samemu - wtedy może kasy coś zostanie, ale jest ryzyko że nie wszystkie części na rynku afterm-market dostanę :/
Zastanawiam się właśnie nad oddaniem moto do Motoristy - są dosłownie kilka km ode mnie. Już rozmawiałem z Tomkiem od nich - z tym który ma Caponorda i chyba nawet jest na 4um

Policz ile musiałbyś wydać na wszystko (plus przesyłka bodajże 15eur), porównaj z odszkodowaniem które dostałbyś do ręki, jeśli różnica jest znacząca, to po porostu wszystko tam zamów (mozna płacić Paypalem) - w ciągu tygodnia masz to u siebie, zakładasz na moto a za kase która zostanie tankujesz przez pół sezonu

-
- Consigliere
- Posty: 232
- Rejestracja: 11 sty 2010, 21:59
- Bike: Tuono Factory '08
- Lokalizacja: Stolyca ... niestety
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
A odbierasz PW czasem ? Zrobili Ci wycenę na gratach do Tuono '06-'07 ? Mi już 2 raz wycenili Factory na gratach od Mille/SL1000. Robisz z AC pewnie ? Czachę możesz mieć za ca 150$, a prawy biały zadupek też w tej cenie. Będę zamawiał graty do swojej to mogę coś dorzucić dla Ciebie.
-
- Giovane d’onore
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 cze 2011, 12:18
- Bike: RSV 1000 Tuono R
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
Wieeelkie dzięki za linkamarkos pisze: Sprawdź ceny tutaj - NA PEWNO są dużo niższe niż u importerów - uwaga, nie jestem przedstawicielem Wendel na Polskę!![]()
Policz ile musiałbyś wydać na wszystko (plus przesyłka bodajże 15eur), porównaj z odszkodowaniem które dostałbyś do ręki, jeśli różnica jest znacząca, to po porostu wszystko tam zamów (mozna płacić Paypalem) - w ciągu tygodnia masz to u siebie, zakładasz na moto a za kase która zostanie tankujesz przez pół sezonu



Koszt dostawy 15 euro fakt - ale idzie to DHL-em 10-15 dni =D Także jak już to podeślę jednego z miuch kierowców do Berlina ( pracuję w transporcie/spedycji ) i jak będzie wracaj z Dojczlandi to mi zabierze.
Aha - i można do nich jednak pisać english

-
- Giovane d’onore
- Posty: 66
- Rejestracja: 13 cze 2011, 12:18
- Bike: RSV 1000 Tuono R
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
PW nie mam żadnego... ? Robię z OC sprawcy. A co do wyceny - oczywiście masz rację, wycena od ubezpieczyciela jest na Mille / SL 1000fazer72 pisze:A odbierasz PW czasem ? Zrobili Ci wycenę na gratach do Tuono '06-'07 ? Mi już 2 raz wycenili Factory na gratach od Mille/SL1000. Robisz z AC pewnie ? Czachę możesz mieć za ca 150$, a prawy biały zadupek też w tej cenie. Będę zamawiał graty do swojej to mogę coś dorzucić dla Ciebie.

Co do cen z USA - te z Niemiec są podobne jeżeli nie niższe - wysłałem Ci maila, obczaj co i jak - może razem weźmiemy z D

- Wicher
- Giovane d’onore
- Posty: 89
- Rejestracja: 21 gru 2009, 17:42
- Bike: ETV 1000 Caponord
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
A ten Mottech to interes od Łukasza, co pracował w Bravadosie??
Pytam się, bo kiedyś robił mojego Kapcia. Nie obyło się bez kilku niedociągnięć, ale ogólnie jestem zadowolony z usługi
Niebawem chyba przyjdzie czas na serwis mojego grzmota. Zastanawiam się czy tam oddać sprzęt, zdać się na Łukasza, czy szukać czegoś innego??
Pytam się, bo kiedyś robił mojego Kapcia. Nie obyło się bez kilku niedociągnięć, ale ogólnie jestem zadowolony z usługi

Niebawem chyba przyjdzie czas na serwis mojego grzmota. Zastanawiam się czy tam oddać sprzęt, zdać się na Łukasza, czy szukać czegoś innego??

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
- Whiplash
- Capo di tutti capi
- Posty: 2094
- Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
- Bike: SL1000RSV Factory Project
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kto ma info o tych serwisach ?
Wicher tak to interes Łukasza
mozesz smialo oddawac do niego albo do chlopakow z HMK u ktorych ja dlubie swoja apke, chyba jedyne serwisy ktore znaja sie na makaronach

meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość