potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera aprili n

Adresy i opinie o salonach i sklepach.
grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera aprili n

Post autor: grzesiu2810 » 10 sie 2011, 23:10

potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera na pl chodzi o to iz potrzebuje papierkowa robote musi wysłac papiery od motocykla do producenta bo u mnie na ramie w czesci ktora znaczy oznaczenie fabryki jest "s" a w dokumentach jest "5" i jest problem po numerze vin sprawdzonym w ewidencji komputerowej to i to oznacza ten sam motocykl i rocznik ale zeby poprawic potrzebuja dokładnej wersji

fazer72
Consigliere
Posty: 232
Rejestracja: 11 sty 2010, 21:59
Bike: Tuono Factory '08
Lokalizacja: Stolyca ... niestety
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: fazer72 » 11 sie 2011, 07:55

http://euro-moto-trade.polandtrade.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Google Ci padło ?

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: grzesiu2810 » 11 sie 2011, 10:07

no własnie nie padło ale same jakies sklepy wyskakuja ja zawsze mam takie szczescie bo kto miał taki problem zeby 3 lata miec moto i okazuje sie ze 11 litera/liczba/ nie zgadza sie pomiedzy rama a dokumentami a przeglady mam od poczatku apki angielskie patrzeli na moto i liczbe wpisywali zamiast litery

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: grzesiu2810 » 11 sie 2011, 14:42

tylko ze tu problem wyglada inaczej o numerku vin zd4rp jak wpisali w wydziale komunikacji w system zeby sprawdzic istnieja 2 pojazdy maja identyczny nr vin poza 11 cyfra w jednym jest"s" a w drugim "5" dzwonilem do dilera mam mu namiary wysłac i dane na ramie nawet date produkcji mam wygrawerowana. mazi twoj sprzet wyglada prawie jak moj tyle ze mam same nakleiki a ty malowanie z checia gdzies bym porownał maszyny:D narazie jeszcze szukam zeby ktos mi zrobił synchro co2

Mazzi
Sgarrista
Posty: 140
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:05
Bike: był
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: Mazzi » 11 sie 2011, 15:40

Nie bardzo kumam :?:
Nie ma dwóch aprilii o tym samym numerze bieżącym (nr wyprodukowanego motocykla) , a już dużym przypadkiem że obydwa są w Polsce :D

VIN: ZD4RP00002S00XXXX to:
ZD4 - kod producenta -czyli Aprilia
RP0000 - silnik i wyposażenie
2 - rok produkcji (2002)
S - fabryka (S=Europa)
00xxxx - to kolejny numer wrodukowanego motocykla - jak mógł sie powtórzyć ? Nie ważne że po drodze jest 5 czy S bo to miejsce w vin dotyczy miejsca produkcji ? Google nie wypluło mi, że są produkowane w fabrykach poza europą. Wtedy nr bieżący mógłby się powtórzyć, ale żeby dwie akurat wylądowały w Polsce , ta z Włoch i ta "z USA" (5 w kodzie VIN ma USA) :mrgreen: :lol:

(edit) ,właśnie doczytałem że "Z" na początku=Włochy

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: grzesiu2810 » 11 sie 2011, 21:33

moja była kupiona w salonie w uk a do uk przychodza z usa bo jak sprowadzaja z europy to o wiele wyzszy podatek płaca to jest mozliwe a nr vin mojej znajdujacy sie na ramie to ZD4RP01403S000484 natomiast znajdujacy sie w dokumentach to :ZD4RP014035000484 I SPRAWDZAJAC OBA NUMERY W SWIATOWEJ BAZIE NR VIN A TAK MOGA NA STACJI DIAGNOSTYCZNEJ I W WYDZIALE KOMUNIKACJI ISTNIEJA OBA i obydwa sa wpisane ze sa z 2003 roku tyle ze 1 wazy 195kg i ma 92KW a drugi ma 185kg i 105KW ja w dowodzie rejestracyjnym mam 210kg i 105kw po numerku vin z liczba 5 a co do rozpoznawania numerow vin to troche sie mylisz ZD4-MANUFACTURER'S IDENTYFICATION ALPHANUMERIC CODE RP-WEHICLE TYPE 01-MODEL 4-COUNTRY FOR WHICH THE VEHICLE IS INTENDED 0-CHECK DIGIT NUMBER 3-MODEL YEAR 5 LUB S W MOIM PRZYPADKU- ASSEMBLING FACTORY DESIGNATION(N=NOALE-VE-,S=SCORZE-VE-,0=NOT SPECIFIED) 000484-SEQENTIAL SERIAL NUMBER

Mazzi
Sgarrista
Posty: 140
Rejestracja: 21 gru 2009, 18:05
Bike: był
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: Mazzi » 12 sie 2011, 00:38

Jest fabryka Aprili w USA ? ? ? Może szły z Włoch na rynek USA, a później do UK ? Nie znalazłem informacji w internecie że jest tam (USA) fabryka produkująca apki. Jeżeli tak , to rzeczywiście masz problem. Co do numeru VIN , informacje przy "prostowaniu" swojej znalazłem tutaj : http://numery-vin.auto-swiat.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; , więc na tej podstawie pisałem wcześniej.

Z resztą wpisz sobie swój VIN na stronce dekodującej VIN Aprilia ,Twój moto został wyprodukowany we Włoszech:

http://www.motoverse.com/tools/vin/aprilia.asp" onclick="window.open(this.href);return false;

2003 APRILIA
VIN:
ZD4RP01403S000484
World region:
Europe
Manufactured in:
Italy
Year:
2003
Make:
Aprilia

Może ktoś (jakiś polaczek z UK) przykombinował z papierami do innej apki..... Moim zdaniem nie ma innej fabryki poza Włochami i numer nie powinien, a nawet nie może się powtórzyć, mogę się oczywiście mylić co do tego że nie ma innych fabryk. ;) Życzę powodzenia w korekcie błędu.

p.s. Czy tak wygląda "wybity" numer w Twoim moto ? W sensie, czy taka czcionka, taka technika...

Obrazek

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: potrzebne namiary na głownego oficjalnego importera apri

Post autor: grzesiu2810 » 12 sie 2011, 09:25

u mnie wyglada identycznie sa 3 fabryki we włoszech z włoszech do usa i do uk o to mi chodziło

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Salony”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość