Strona 2 z 5

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 09 lip 2018, 18:38
autor: klimek2
Podnosić to będę jutro jak mi przyjdzie obudowa airboxa bo chyba już się robię stary - za bardzo się dla mnie drze (jak jadę z żoną) :)

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 09 lip 2018, 18:41
autor: lewy4pl
Mam podobnie.
Sąsiedzi dali ultimatum, i dziś dotoczyłem db killer. Jest troszkę ciszej :)

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 11 lip 2018, 19:18
autor: klimek2
Wyjąłem w końcu ECU, na obudowie jest "RSV/A63 112100-0080" a chip sam to SPTitanium model 2001, od spodu ma A809. To jest standardowy czy jakiś upgrade?
Obrazek
Zauważyłem też, że przy wtyczce ktoś przeciął kabel i ponownie zaizolował (tak wiem map2) ale troche nie ten co trzeba bo powinien przeciąć niebiesko-żółty. Czy przy tym ECU i modeli chipa to zrobi jakąś różnicę czy na tym "co mam" nie ma sensu?

Drugie pytanie, w ogolnie zaraz pod siedzeniem pasażera są różnego rodzaju kostki - ok to rozumiem ale znalazłem coś w rodzaju mostka na kablu niebiesko-szarym (lub niebiesko białym ciężko powiedzieć po 18 latach). Ktoś wie co to jest i do czego?
Obrazek

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 11 lip 2018, 20:46
autor: lewy4pl
W tamtej okolicy znajdują się przewody to włączenia trybu serwisowego, ich zwarcie powoduje włączenie trybu czytania błędów i wyświetlają się na wyświetlaczu kody błędów. U mnie jest to przewód biało/zielony który zwieram z niebiesko/zielonym. Do normalnej jazdy powinny być rozwarte.
Strona (dział 6)-(strona10)
http://www.rsvforum.com/leirasok/Gepkonyv_mille.pdf
Sprawdź czy to ten przewód.

Co do Map2 http://mkro.perso.infonie.fr/FalcoPage/ ... strict.htm

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 13 lip 2018, 06:06
autor: klimek2
Właśnie te przewody od diagnostyki są zaraz przy aku i mam je rozłączone. Kostka o której piszę jest wyżej zaraz pod siedzeniem pasażera

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 13 lip 2018, 09:02
autor: Whiplash
To fabryczny mostek, tez mam.

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 13 lip 2018, 21:20
autor: klimek2
Jak fabryczny to spoko :)
Dziś w końcu miałem okazje potestować nowy dolot tzn oryginalny. Jest lepiej, tzn ciszej i ogólnie moto jakby się lepiej zbierało - może i nie staje z manety na gume ale troszkę nadgarstki szarpie i próbuje mnie zrzucić z siodła.
Wracając do tematu ECU - ktoś coś wie na temat tego chipa czy raczej tu nie uzyskam informacji? Pytam z 2 powodów, czy to ECU ma 2 mapy i czy obcinanie kabla ogólnie w tym wypadku ma sens. Wyczytałem na jakimś forum, że są 2 wersje Titanium, jedna jest taka sobie a druga "złota" i właśnie nie wiem która to która bo nigdzie nie ma takich informacji a znalezienie zdjęcia graniczy z cudem

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 14 lip 2018, 19:25
autor: klimek2
Jakieś pomysły na vmax 232km/h? Synchro przepustnic sprawdzone, świeczki sprawdzone wszystkie w idealnym stanie, zero nagaru itd ale miały przerwę miedzy elektrodami 0.9mm - poprawione na 0.65mm. Airbox doszczelniony i skończyły mi się pomysły. Problem z nierówną pracą silnika właściwie prawie znikł, przyczyną była za duża ilość powietrza ciągniętego na lewo przez każdą możliwą szczelinę.

W ECU są 2 pokrętła od od dawki paliwa, czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie dawki paliwa poza podłączaniem się pod kolektory?

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 15 lip 2018, 23:12
autor: stuntmachine
To jeden z oryginalnych chipow. Czyli szalu nie bedzie. Obetnij kabel ktory ma być obciety a najlepiej wstaw tam włącznik on/off i potestuj czy coś daje zmiana na map2.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka


Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

: 16 lip 2018, 12:33
autor: klimek2
Włącznik to dobre rozwiązanie ale czy nie należy rozlaczac aku przed włączeniem wyłączeniem za każdym razem?