Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

O RSV i RSV Mille

Moderator: fox2plus

tomraczek
Giovane d’onore
Posty: 72
Rejestracja: 09 mar 2010, 22:57
Bike: Aprilia RSV1000 FACTORY
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: tomraczek » 21 lip 2018, 15:25

Niech tak mówią. Jeżdżę tak już kilka lat i jakoś nie mam problemu ani z canem ani z altkiem. Wsiadam i jadę. Czy nie ma takiej różnicy w mocy....? Mam zupelnie inną opinię na ten temat. Może to przez osprzęt który nie ma nic wspólnego z fabrycznym. Zaczynając od wtrysków poprzez komputer, kolektor wydechowy. Do tego zupelnie przód Marcocchi superbike 50 z hamulcami brembo 120, tył wahach Rsv 2009 z ohlinsem. Nie tylko że jeździ, ale prowadzi się i hamuje

stuntmachine
Giovane d’onore
Posty: 93
Rejestracja: 28 mar 2016, 13:14
Bike: Tuono
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: stuntmachine » 21 lip 2018, 23:16

Zapodaj jakieś fotki Twojego falco. Nie musza być na gotowo. Pokaż coś od początku jak zacząłeś modzic. Takie sa ciekawsze . Kiedys wsadzilem silnik od 1100xx do ramy sc33 na wahaczu od vfr i felga tyl od samochodu.

Ja mam porównanie bo mam tuono gen1 trochę pomodzone i jeździłem na tuono gen2 ale jedyny mod to były wydechy remusa i dużej różnicy nie było. Czytałeś prywatna wiadomosc która Ci wysłałem czy masz obudowę sprag'a z tego padnietego silnika od falco? Z kad jestes?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka



ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „RSV”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość