Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

O RSV i RSV Mille

Moderator: fox2plus

tomraczek
Giovane d’onore
Posty: 75
Rejestracja: 09 mar 2010, 22:57
Bike: Aprilia RSV1000 FACTORY
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: tomraczek » 21 lip 2018, 15:25

Niech tak mówią. Jeżdżę tak już kilka lat i jakoś nie mam problemu ani z canem ani z altkiem. Wsiadam i jadę. Czy nie ma takiej różnicy w mocy....? Mam zupelnie inną opinię na ten temat. Może to przez osprzęt który nie ma nic wspólnego z fabrycznym. Zaczynając od wtrysków poprzez komputer, kolektor wydechowy. Do tego zupelnie przód Marcocchi superbike 50 z hamulcami brembo 120, tył wahach Rsv 2009 z ohlinsem. Nie tylko że jeździ, ale prowadzi się i hamuje

stuntmachine
Giovane d’onore
Posty: 96
Rejestracja: 28 mar 2016, 13:14
Bike: Tuono
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: stuntmachine » 21 lip 2018, 23:16

Zapodaj jakieś fotki Twojego falco. Nie musza być na gotowo. Pokaż coś od początku jak zacząłeś modzic. Takie sa ciekawsze . Kiedys wsadzilem silnik od 1100xx do ramy sc33 na wahaczu od vfr i felga tyl od samochodu.

Ja mam porównanie bo mam tuono gen1 trochę pomodzone i jeździłem na tuono gen2 ale jedyny mod to były wydechy remusa i dużej różnicy nie było. Czytałeś prywatna wiadomosc która Ci wysłałem czy masz obudowę sprag'a z tego padnietego silnika od falco? Z kad jestes?

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka



klimek2
Giovane d’onore
Posty: 52
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 28 paź 2018, 10:50

idzie wielkimi krokami zima więc pora powoli przymierzać się do dłubania na długie zimne wieczory ale do rzeczy...
Czy jest jakiś patent na odpowietrzenie układu hydraulicznego sprzęgła? Po przejechaniu 200km sprzęgło zaczyna mi ciągnać (nie ślizgać) i klamka działa prawie przy samej kierownicy. Odpowietrzałem klasycznie, wciskam klamke, odkręcam odpowietrznik, zlewa płyn, zakręcam odpowietrznik i tak 5 razy pełen zbiorniczek. Jeszcze nic nie rozbierałem i nie kombinowałem ale wkurza mnie samo zapowietrzanie się okłądu gdzie nie widać żadnych wycieków, sączenia się itp
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

Awatar użytkownika
Azz
Caporegime
Posty: 381
Rejestracja: 25 cze 2013, 23:16
Bike: 2000.5 Mille R
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: Azz » 28 paź 2018, 11:02

klimek2 pisze:
28 paź 2018, 10:50
idzie wielkimi krokami zima więc pora powoli przymierzać się do dłubania na długie zimne wieczory ale do rzeczy...
Czy jest jakiś patent na odpowietrzenie układu hydraulicznego sprzęgła? Po przejechaniu 200km sprzęgło zaczyna mi ciągnać (nie ślizgać) i klamka działa prawie przy samej kierownicy. Odpowietrzałem klasycznie, wciskam klamke, odkręcam odpowietrznik, zlewa płyn, zakręcam odpowietrznik i tak 5 razy pełen zbiorniczek. Jeszcze nic nie rozbierałem i nie kombinowałem ale wkurza mnie samo zapowietrzanie się okłądu gdzie nie widać żadnych wycieków, sączenia się itp
To musi być coś nie halo, w żadnej Apce czy innym ustrojstwie z hydraulikiem mi się nigdy samo sprzęgło nie zapowietrzało. Rozbierałeś pompę i wysprzęglik na części pierwsze?
Aprilia RSV Mille R '00 - customized ;d

klimek2
Giovane d’onore
Posty: 52
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: klimek2 » 28 paź 2018, 14:13

Nie, jeszcze nie. Najpierw chciałem zacząć od znalezienia jakiegoś zestawu naprawczego do siłownika jak i pompy ale póki co ciężko to widzę. Wstępnie obstawiam wysprzęglik bo raczej pompka nie wydaje mi się mieć problemu chociaż... w sumie zobaczę.
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2072
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: Whiplash » 28 paź 2018, 14:16

Nie znajdziesz takiego zestawu. Jedyna szansa to dorobienie.

Wysłane z mojego P2 przy użyciu Tapatalka


AndrzejK
Sgarrista
Posty: 111
Rejestracja: 27 lut 2016, 23:27
Bike: Rsv mille r
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: AndrzejK » 28 paź 2018, 15:31

Szybkie pytanie. Jakie są oznaki uszkodzonej membrany tej po stronie sprzęgła? AP0260890.

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2072
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: Whiplash » 28 paź 2018, 15:33

Falowanie obrotów i ubytek oleju oraz dymienie ze spalania oleju. Wygląda tak jakby ci pierścienie siadły.

Wysłane z mojego P2 przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 2072
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: Whiplash » 28 paź 2018, 15:35

@tomraczek daj w końcu zdjęcia tego twojego szpeja.

Wysłane z mojego P2 przy użyciu Tapatalka


aroR6
Uomo d’onore
Posty: 187
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Reanimacja RSV mille 2000r - kilka pytań

Post autor: aroR6 » 28 paź 2018, 16:09

AndrzejK pisze:Szybkie pytanie. Jakie są oznaki uszkodzonej membrany tej po stronie sprzęgła? AP0260890.
Jak będzie tylko nieszczelność od strony dekla to ciężej klamka będzie chodzić jak u mnie.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

" You are my creator , but I am your master "...

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „RSV”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość