problem z odpaleniem RSV mille

O silnikach dla silników. Proszę o umieszczanie w tym temacie wszystkiego co dotyczy problemów i zagadnień silnikowych.

Moderator: fox2plus

robpik
Appassionato
Posty: 13
Rejestracja: 29 paź 2015, 19:29
Bike: RSV Mile
Kontakt:

problem z odpaleniem RSV mille

Post autor: robpik » 20 lip 2017, 21:23

witam wszystkich posiadaczy RSV mille proszę o pomoc
Odpaliłem maszynę pochodziła około 5 min i zgasła sama ja w tym czasie wskakiwałem w kombiak .
Niestety przy kolejnej próbie odpalenia brak reakcji :( rozrusznik kręci
Sprawdziłem kostki przy wtryskach i przy przekaźnikach
Sprawdziłem świece, jest iskra
Pompka paliwa działa po odkręceniu śruby wężyka dolotowego do wtrysków i przekręceniu kluczyka leje się paliwo,
a jak odkręcę świece są suche
po zalaniu do cylindrów paliwa moto się odzywa ale znów gaśnie
Panowie co jeszcze mogę sprawdzić i gdzie ? bo nie mam już pomysłów
Na liczniku żadnych błędów
Mam wrażenie że wtryski się nie otwierają tylko nie wiem dlaczego ?

BigSingleCylinder
Consigliere
Posty: 222
Rejestracja: 31 lip 2016, 18:15
Bike: Volvo i już Pegaso 650 MKI
Kontakt:

Re: problem z odpaleniem RSV mille

Post autor: BigSingleCylinder » 21 lip 2017, 20:05

W zasadzie ,metodą wykluczania, doszedłeś ,że paliwo czyli wtryski milczą.
Wtryski są najczęściej sterowane masą. Co oznacza,że możesz jeszcze sprawdzić dwie rzeczy. Czy jest +12 po włączeniu zapłonu na kostce wtrysku. I możesz kupić żaróweczkę o najmniejszej mocy jaką można dostać i wpiąć się w kostkę wtrysku i zobaczyć czy po prostu będzie się zapalać w momencie kiedy powinno być wtryskiwane paliwo. Tylko pamiętaj,że żaróweczka najmniejszej mocy jaka jest żeby nie uwalić wyjść w sterowniku.

robpik
Appassionato
Posty: 13
Rejestracja: 29 paź 2015, 19:29
Bike: RSV Mile
Kontakt:

Re: problem z odpaleniem RSV mille

Post autor: robpik » 21 lip 2017, 21:52

dziękuję za zainteresowanie moje pytanie brzmi jakie zasilanie powinno się pojawiać ? bo u mnie na moment pracy pompy paliwa, na kostce wtrysku pojawia się 6 V, a po dotknięciu masy w innym miejscu na mierniku jest 12 V

BigSingleCylinder
Consigliere
Posty: 222
Rejestracja: 31 lip 2016, 18:15
Bike: Volvo i już Pegaso 650 MKI
Kontakt:

Re: problem z odpaleniem RSV mille

Post autor: BigSingleCylinder » 22 lip 2017, 06:48

No właśnie dlatego,że wtryski są sterowane masą. Jeśli jest +12V na jednym z pinów to znaczy ,że masz zasilanie. Podczas pracy pompy gdzie nabija ona ciśnienie może być też tzw. prime pulse. Czyli wtryśnięcie paliwa ułatwiające rozruch.
No to zostaje Ci test z żaróweczką. Sprawdź tez masę samego sterownika.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Silnikowe problemy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość