Scarabeo 150 / 200 ROTAX olej z odmy /wymiana pierścieni

Scarabeo_usze łączcie się!
agiano
Picciotto
Posty: 2
Rejestracja: 30 paź 2015, 19:18
Bike: scarabeo200
Kontakt:

Scarabeo 150 / 200 ROTAX olej z odmy /wymiana pierścieni

Post autor: agiano » 06 cze 2016, 11:09

Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów.
Ostatnimi czasy mój Scarabeo 200 Rotax (177s) 2001 zaczął brać sporo oleju. O dziwo nie stracił mocy jeździ w miarę normalnie, natomiast "wali" olejem z odmy. Zetknąłem się na Tym ( i nie tylko) forum z podobnym tematem, zdaje się że jest to dość powszechne i pomaga wymiana pierścieni (oczywiście zakładając że nie ma większych uszkodzeń cylindra itp., ale ciężko to stwierdzić przed rozłożeniem).
Mam pytanie do kolegów którzy są po takiej "operacji":
1. Jaki rozmiar pierścieni założyli - nominalnie jest 61,95mm dla Scarabeo/Leonardo 150 oraz 177s ( różnica pojemności wynika z długości skoku cylindra, średnica tłoka i pierścieni dla obu pojemności jest taka sama).
2. Najważniejsze pytanie spędzające mi sen z powiek ... skąd wzięli pierścienie na wymianę ??? Nigdzie nie mogę trafić !!

Pozdrawiam wszystkich i licze na podpowiedzi :)

ZeB
Picciotto
Posty: 3
Rejestracja: 04 lip 2016, 08:18
Bike: Aprilia Leonardo 125
Kontakt:

Re: Scarabeo 150 / 200 ROTAX olej z odmy /wymiana pierścieni

Post autor: ZeB » 09 lip 2016, 17:18

agiano pisze:Witam wszystkie Koleżanki i Kolegów.
Ostatnimi czasy mój Scarabeo 200 Rotax (177s) 2001 zaczął brać sporo oleju. O dziwo nie stracił mocy jeździ w miarę normalnie, natomiast "wali" olejem z odmy. Zetknąłem się na Tym ( i nie tylko) forum z podobnym tematem, zdaje się że jest to dość powszechne i pomaga wymiana pierścieni (oczywiście zakładając że nie ma większych uszkodzeń cylindra itp., ale ciężko to stwierdzić przed rozłożeniem).
Mam pytanie do kolegów którzy są po takiej "operacji":
1. Jaki rozmiar pierścieni założyli - nominalnie jest 61,95mm dla Scarabeo/Leonardo 150 oraz 177s ( różnica pojemności wynika z długości skoku cylindra, średnica tłoka i pierścieni dla obu pojemności jest taka sama).
2. Najważniejsze pytanie spędzające mi sen z powiek ... skąd wzięli pierścienie na wymianę ??? Nigdzie nie mogę trafić !!

Pozdrawiam wszystkich i licze na podpowiedzi :)
Odkręć wąż od pokrywy głowicy i znajdziesz separator oleju który wyszedł z gniazda głowicy ,dobij go gumowym młotkiem na swoje miejsce do oporu i po sprawie.Pierścieniami nie zawracaj dupy,możesz użyć żelu do regeneracji cylindrów Xado bez rozbierania silnika koszt 18 zł.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Scarabeo”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość