Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Pegaso Forum

Moderator: Piotrek

aroR6
Consigliere
Posty: 215
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: aroR6 » 05 paź 2018, 20:55

klimek2 pisze:Czy układ wydechowy tzn całe kpl rury z RSV w wersji z 2 kominami pasuje do silnika z 1 kominem?
Rozumiem pytasz się czy kolektor z drugiej generacji pasuje do pierwszej? Bez przerabiania nie pasuje ( flansze ). Natomiast z Falco powinno siąść .

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

" You are my creator , but I am your master "...

tomraczek
Giovane d’onore
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2010, 22:57
Bike: Aprilia RSV1000 FACTORY
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: tomraczek » 05 paź 2018, 22:20

Jeśli mówisz o dwóch rurach z modelu 2004 w górę, to p&p nie pasują, trzeba zmienić flansze mocujące do głowicy. Oprócz tego, jak najbardziej.

klimek2
Giovane d’onore
Posty: 72
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: klimek2 » 06 paź 2018, 17:29

Dzięki za info, mam na oku kolektory z falco tzn kpl rur bez kominów ibtakbchodzi mi po głowie czy nie założyć do swojej a nie chce utopić kilka stówek.
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

tomraczek
Giovane d’onore
Posty: 85
Rejestracja: 09 mar 2010, 22:57
Bike: Aprilia RSV1000 FACTORY
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: tomraczek » 06 paź 2018, 19:08

Skąd Ty jesteś? Pytam, bo leżą u mnie kompletne kolektory od Falco, od Rsv Mille i Rsv1000 r, jeśli masz w miarę blisko, to możemy coś wymyślić

klimek2
Giovane d’onore
Posty: 72
Rejestracja: 27 cze 2018, 21:46
Bike: RSV 1000 Mille
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: klimek2 » 20 paź 2018, 20:58

Daleko od Wawy, okolice Żar/Zgorzelca/Bolesławca. Szkoda ...
Włoszka choć mała prowokuje do złamania pierwszych 100 stron kodeksu drogowego.

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 661
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: Piotrek » 17 sty 2019, 21:52

Siemka Panocki i oby też Panewki :D
Przeglądając czeluście youtrupa natrafiłem na ciekawy kanał z niezłym kombo bo nie dość że po polsku to jeszcze mamy tam Pegi i jej przeróbki więc odsyłam do linku poniżej w celu czerpania być może cennych informacji o naszych Patatajach :mrgreen:
Pozdro i miłego oglądania
https://youtu.be/Jl8EZe63GFo

BigSingleCylinder
Consigliere
Posty: 256
Rejestracja: 31 lip 2016, 18:15
Bike: Volvo i już Pegaso 650 MKI
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: BigSingleCylinder » 19 sty 2019, 08:18

Gość gada głupoty i pokazuje głupoty.
Jeżeli króciec ma pęknięcia tylko wewnątrz to wcale nie trzeba go skreślać.
Wystarczy przy pracującym silniki spryskać króćce łatwopalnym sprayem. Jeśli nie ma reakcji w obrotach to są szczelne.
To co on robił to tylko zawęził przelot to raz.
Dwa. Ciekawe czy została sprawdzona płaszczyzna tych flansz po spawaniu. Na 100% są wygięte. Uszczelkę pozostawię bez komentarza. Najprostszym rozwiązaniem byłaby...zwykła uszczelka papierowa. A mówienie o uszczelnieniu tego połączenia silikonem to już jest drut bo nie uszczelnia się tego silikonami bo zostaną rozpuszczone przez benzynę.
Tak,tych gaźników się nie synchronizuje bo nie mają takiej funkcji. Synchro polega na wyrównaniu podciśnień od strony membran czyli autor pokazuje nie te króćce. A ustawianie przepustnic. No cóż. Nazywanie tego synchronizacją,no ok niech będzie. Tylko jeśli nikt tego nie ruszał to ustawienie fabryczne nie powinno się zmienić.
Od kiedy podnoszenie oglicy dyszy głównej OBNIŻA zużycie paliwa? Podnosząc ją czyli opuszczając klin powodujemy ,że więcej paliwa wpłynie do dyszy ale to zależy też co mamy wkręcone na jej końcu. Mi zajęło pół roku ustawienie gaźników.
Dla mnie,osobiście,filmik ma za dużo błędów.

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 661
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: Piotrek » 20 sty 2019, 16:01

No nie powiem fakt trochę błędów ale ciekawa opcja na przednia lampę.Mi osobiście wpadło w oko jego światło soczewkowe a dokładniej to że ma homologację na soczewce a że w mojej mam 4 takie lampy i bez homologacji to trochę boję przy mundurowych więc muszę wyczaić co to za lampy a dokładniej co to za soczewki.take my money and give my thad :lol:
P.S.
Może ktoś coś znajdzie dla siebie

BigSingleCylinder
Consigliere
Posty: 256
Rejestracja: 31 lip 2016, 18:15
Bike: Volvo i już Pegaso 650 MKI
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: BigSingleCylinder » 20 sty 2019, 19:28

Wstaw LEDa H4. Dwa sezony przejeździłem tak bez wpadki a tyłek mi uratował kilka razy. Lepiej mnie było widać na drodze.
Miałem kolizję nie z mojej winy pod koniec sezonu 2018 i policjant sprawdzał wszystko. Na pytanie : jakich żarówek używam? Odpowiedziałem bez wahania,że H4 i tak wpisał w protokół i dalej nie wnikał. Oczywiście takie kwiatki przy zwykłej kontroli by zapewne nie przeszły. Na oględziny rzeczoznawcy zmieniłem na H4.
Soczewka też musi byc schowana za szkłem,które musi mieć homologację.

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 661
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Szybkie pytanie,Szybka odpowiedź

Post autor: Piotrek » 20 sty 2019, 20:47

Duże straty po dzwonie miałeś ?
To jest to że prawo nie pozwala montować byle czego i to co mam obecnie pozbawia mnie dowodu rej. bez jakiejkolwiek możliwości negocjacji.Ja osobiście jestem w ciul mega zadowolony z tych świateł co mam bo w nocy to robi dzień i cholernie dobrze mi się na tym jeździ.Gdy wracałem w mgłę jak odpaliłem wszystkie 4 no to normalnie rozpitol.
Mam jeszcze wizję aby rozkleić oryginalną lampę i sam klosz zamontować przez co soczewki by się schowały do szkła(zmieściły by się-sprawdzałem) i miałbym tak jakby bardziej legalnie bo homologacja wybita na org.szkle (bardziej wtajemniczeni wyczytają z homologacji że jest jedno źródło światła a żarówka to H7).
Pada pytanie co na to policja tym bardziej w razie dzwona,nie byłem w takiej sytuacji (a przynajmniej nie było policji).
Jak na razie org, lampę wożę ze sobą w kufrze i jak by co to niby jestem w stanie uniknąć mandatu bo jeżeli usterka wskazana przez Policję zostanie usunięta na miejscu (np.spalona żarówka),kierujący pojazdem unika wystawienia mandatu karnego,a akurat zmiana lamp zajmuje mi niespełna 8min(sprawdzałem ze stoperem :mrgreen: rekord 6:28)

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Pegaso”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość