Co po Pegi?

Pegaso Forum

Moderator: Piotrek

Awatar użytkownika
dito
Caporegime
Posty: 369
Rejestracja: 10 mar 2014, 16:21
Bike: Aprilia Pegaso 650 '97
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Co po Pegi?

Post autor: dito » 01 wrz 2018, 14:53

Moja Aprilka znalazła nowego właściciela, kurcze przyzwyczaiłem się do niej, żal było patrzeć jak gościu na niej odjeżdża :).
I teraz problem co dalej? Mam swoje typy i około 9 - 10 do wydania. Może Wy coś podrzucicie ciekawego :).

BigSingleCylinder
Consigliere
Posty: 234
Rejestracja: 31 lip 2016, 18:15
Bike: Volvo i już Pegaso 650 MKI
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: BigSingleCylinder » 01 wrz 2018, 20:02

TDM 900.

Awatar użytkownika
dito
Caporegime
Posty: 369
Rejestracja: 10 mar 2014, 16:21
Bike: Aprilia Pegaso 650 '97
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: dito » 02 wrz 2018, 09:04

BigSingleCylinder pisze:
01 wrz 2018, 20:02
TDM 900.
hmmm ciekawy typ

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 641
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: Piotrek » 02 wrz 2018, 17:40

Sam już myślę co dalej i u mnie lista wygląda +/- tak:
Budżet- 20.000 max
Africa Twin RD07 750
Suzuki DL 650/1000
V-storm 650/1000
Versys 650/1000 po 2015 te starsze są ogulnie spoko "ALE TA PRZEDNIA LAMPA JAK OTWORZONY PAMPERS,n o po prostu kurw....a no nie"
Transalp XL 700
Tdm 900 bardzo obiecująca pozycja,szybkie,lekkie i ładne tylko ostrożnie z silnikami
Honda XT660 pancerny silnik ale w sumie to to samo co Pegi.

BigSingleCylinder
Consigliere
Posty: 234
Rejestracja: 31 lip 2016, 18:15
Bike: Volvo i już Pegaso 650 MKI
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: BigSingleCylinder » 02 wrz 2018, 19:52

A Suzuki DL i Vstorm to nie to samo?? :D
Kawasaki -dla mnie stylistyka to tragedia
Ja na pewno zakupię kiedyś TDM 900 bo przed Pegi już byłem z kasą i miałem brać ale nie doszliśmy do porozumienia z ceną. Chociaż 10k budżetu to bardzo stykowo jak na TDM 900.
Africa- nie za ciężka krowa?
Transalp ten 700 to też chyba stylistyka dość kontrowersyjna.

aroR6
Uomo d’onore
Posty: 188
Rejestracja: 13 maja 2016, 19:22
Bike: aprilia falco 1100
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: aroR6 » 02 wrz 2018, 20:37

Koledzy, co z wami ? A o Capo nikt nie pomyślał ? Trochę patriotyzmu forumowego Jak będę miał kiedyś więcej czasu na turystykę to tylko taka opcja.

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

" You are my creator , but I am your master "...

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 641
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: Piotrek » 03 wrz 2018, 10:24

aroR6 pisze:
02 wrz 2018, 20:37
Koledzy, co z wami ? A o Capo nikt nie pomyślał ? Trochę patriotyzmu forumowego Obrazek Jak będę miał kiedyś więcej czasu na turystykę to tylko taka opcja.
Dlaczego nie Aprilia? Nie mam nic do tej marki,fajny własny styl,ciekawe motocykle,dobre wykonanie ale...,nie jesteśmy gotowi na tą markę jeśli w ogóle tak to można powiedzieć.
Osobiście podoba mi się Pegi i jeszcze bardziej po moich przeróbkach ale dostępność części jest skrajnie słaba.
Wybierając moto na pierwszy rzut biorę pod lupę dostęp do części do niego bo dobrze wiem że iż lubię turystykę to lubię czasem doznać "mocniejszego" kopa w trakcie jazdy,ostre szybkie winkle,jazda na tylnym kole lub wymagające myślenia taktycznego i przewidywania 3 kroki do przodu jazdy po bezdrożach a to wszystko łączę w kategorii "Awaria/Wypadek/Straty/Musisz to tutaj zrobić bo z tego Łez Padołu nikt i nic cię nie wycholuje,m musisz wyjechać sam"
Jak by była lepsza dostępność części to Mana i Capor już by stały obok Pegi ale sami popatrzcie na forum,na liczbę postów w Caperku i Manie,a popatrzcie na Pegaso i mimo że Pegaso jest bardziej popularne to i tak bieda z częściami a co dopiero w w.wymienionych.
P.S.
Africa może i cięższa od Pegaso ale tak toporna i prosta w budowie że warto zakupić.
Fakt z DL-em i V-Storm-em

Awatar użytkownika
dito
Caporegime
Posty: 369
Rejestracja: 10 mar 2014, 16:21
Bike: Aprilia Pegaso 650 '97
Lokalizacja: Piła
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: dito » 03 wrz 2018, 23:33

też rozważałem Caponorda ale tak jak powiedział Piotrek, nie jesteśmy gotowi na te motocykle. Chociaż ja osobiście uważam, że Aprilia ma to coś.
Africa odpada za droga :). W sumie to już się zdecydowałem, tak na 99%. po długich negocjacjach z żoną budżet troszkę się zwiększy :) ale niestety jesień bez motocykla.

1% - DL 650 - tak podpowiada rozum
99% - GS 850/1100 lub 1150 zawsze za mną chodził :).

Piotrek
Capo di capi re
Posty: 641
Rejestracja: 15 lut 2015, 19:35
Bike: TS150&Pegaso650
Lokalizacja: Rzeszów/okolice
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: Piotrek » 04 wrz 2018, 23:25

Duże GS-y są mega ale cholernie drogie w serwisie /utrzymaniu.
Te starsze pewnie już do przełknięcia

duda
Autista
Posty: 32
Rejestracja: 10 cze 2017, 13:51
Bike: pegaso 650 '92
Kontakt:

Re: Co po Pegi?

Post autor: duda » 14 wrz 2018, 11:44

Piotrek pisze:
04 wrz 2018, 23:25
Duże GS-y są mega ale cholernie drogie w serwisie /utrzymaniu.
Sorry, ale to jakaś mądrość ludowa jest :lol: .
Co niby tyle kosztuje???
Przejeździłem osiem sezonów na gs 1100 i nic drogiego nie zauważyłem,
za to sporo taniości.
Powiem więcej; uważam że beema jest w utrzymaniu tańsza niż Pegaso.
Dotyczy to serii 850/1100/1150.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Pegaso”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości