Nie odpala na zimnie

Moderator: Piotrek

<<

Nazar

Appassionato

Sprzęt:: Aprilia Pegaso 650

Post 10 Maj 2017, 11:23

Nie odpala na zimnie

No właśnie wszystko było cacy, do ponownego ochłodzenia.
Wczesniej tez sie zdazylo ze nie odpalila, ale po naladowaniu akumulatora wszystko bylo ok jeszcze kilka dni temu. Dzisiaj próbuję odpalić moto. i nic. Rozrusznik kręci i tyle . Co może być ? Gdzie szukać ;(

Wyciagnalem akumulator podladuję go jeszcze raz zobaczę. Ale przecież aku nie powinien sie rozladowac w tak krotkim czasie ...
<<

radziulex

Sgarrista

Miejscowość: Płock

Sprzęt:: Pegaso 650 Cube 2000r

Post 10 Maj 2017, 13:07

Re: Nie odpala na zimnie

Nie jestem specem od mechaniki i mogę tylko powiedzieć swój przypadek. Generalnie one mają problemy z odpalaniem (mowa o wersji gaźnikowej jeżeli taką masz) ale nie jest to związane z zimnem tylko z dłuższym postojem. Wiem, że różne są na ten temat opinię ale nie ukrywam, że ja czasem przy odpalaniu po dłuższym postoju wspomogę się plakiem (czyli psiknę mu troszeczkę w dolot powietrza pod siedzeniem "TROSZKĘ"). Paliwko schodzi w trakcie dłuższego postoju a później jest problem przy odpalaniu, żeby to paliwko do tych gaźników dotarło.

I jeszcze jedna ciekawostka taka, że u mnie problemy z odpalaniem po dłuższym postoju spadły do minimum po naprawie uszczelki pod głowicą. Wiem, że może to mało związany problem ale tak się stało więc wspominam.

Kolejnym problemem może być kranik :) Ustawiłoem go na off (do zimowego postoju) i stało się: później paliwko w każdej pozycji ustawienia nie chciało lecieć ale tu wystarczyło tylko go przeczyścić i teraz nie ma już żadnego problemu.

Łatwo możesz też sprawdzić świecę bo to to też ważna rzecz.
Aprilia Pegaso 650 CUBE
<<

Nazar

Appassionato

Post 10 Maj 2017, 15:52

Po podladowaniu akumulatora, po kolejnych kilku próbach odpalił, dodam tylko ze to wersja na wtrysku jest.