GuzziDiag Diagnostyka Rsv4

O RSV4 i RSV4 Factory
Sebix
Giovane d’onore
Posty: 86
Rejestracja: 11 cze 2015, 17:57
Bike: Tuono V4 '14
Kontakt:

Re: GuzziDiag Diagnostyka Rsv4

Post autor: Sebix » 04 maja 2018, 14:03

Raczej jedno drugiemu nie wadzi. Różnica jest taka, że jak masz aprc to po wgraniu musisz guzzidiagiem nauczyć go od nowa położeń przepustnic i rolgazu (trwa to 5 sekund).

Oczywiście mapa, którą wrzuciłem jest do tuono v4 w rsv4 się nie będzie banglać.
Aj panie jeździło się kiedyś motorami

Awatar użytkownika
Whiplash
Capo di tutti capi
Posty: 1986
Rejestracja: 09 gru 2009, 12:05
Bike: SL1000RSV Factory Project
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: GuzziDiag Diagnostyka Rsv4

Post autor: Whiplash » 04 maja 2018, 14:17

A ok a gdzieś są mapy do rsv4?? Natknąłeś się może w czasie poszukiwań??

Sebix
Giovane d’onore
Posty: 86
Rejestracja: 11 cze 2015, 17:57
Bike: Tuono V4 '14
Kontakt:

Re: GuzziDiag Diagnostyka Rsv4

Post autor: Sebix » 04 maja 2018, 16:08

Na apriliaforum.com trzeba szukać, "opiekunem" tematu map jest użytkownik "pauldaytona".

Coś się pojeździło na mapie race, uwagi:
- inny zapach spalin na zimnym (zmiana składu mieszanki)
- jakby mniej się grzeje (zmiana składu mieszanki)
- zawór wydechowy otwiera się na full, gdy motocykl jedzie (czyli od 1km/h, nawet jak odpychamy się nogami)
- na mapie T jest agresja jeszcze większa 8-) kontrola trakcji ma co robić

Dużo ma do gadania, wydech i jego rodzaj. Ja zdecydowałem się na dominator hp3, bo był z tych dużych kominów. Z moich doświadczeń te małe, krótkie wydziory to tylko drą japę, mało ważą i nic więcej, resztę psują (mam na myśli charakterystykę). Sama zmiana wydechu krótkiego fabrycznego na długi bez kata (jeżdżąc na fabrycznej mapie) już sporo dała. Podniosła się kultura pracy na pierwszych dwóch biegach głównie.

Innymi słowy jeśli ktoś zmieni wydech i jednocześnie wgra mapę race to będzie hulać jak inny motocykl.
Aj panie jeździło się kiedyś motorami

deebo
Autista
Posty: 39
Rejestracja: 17 lut 2017, 09:28
Bike: RSV4 R APRC NERO COMPETITION
Kontakt:

Re: GuzziDiag Diagnostyka Rsv4

Post autor: deebo » 05 sie 2018, 10:01

Ja u siebie po wgraniu mapy RACe również zauważyłem podobne zmiany ale dodam jeszcze:
- wieksze spalanie
- i strzały w komin przy schodzeniu z obrotów

Ja generalnie wróciłem do seryjnej mapy bo obawiam sie o zawory przez te strzelanie chyba ze jestem w bledzie to prosze wyprowadzcie mnie bo chetnie bym wrocil do RACE

Wgrywalem wlasnorecznie w garazu za pomocą softów ze strony guzzidiag

mam pliki w razie W

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „RSV4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość