RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

O RSV4 i RSV4 Factory
deebo
Candidato
Posty: 40
Rejestracja: 17 lut 2017, 09:28
Bike: RSV4 R APRC NERO COMPETITION
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: deebo » 29 mar 2017, 22:23

adrianellooo pisze:Track-pełna moc, najmniejsze hamowanie silnikiem
Sport-pełna moc oddawana nieco łagodniej moim zdaniem, odczuwalnie mocniejsze hamowanie silnikiem
Road- wykastrowana moc

czyli może byc tak ze na mapach S,R bedzie mniej palił troszke ? bo ostatnio na T po 50 km musialem dolać niecałe 8 Litrów ;/

adrianellooo
Appassionato
Posty: 18
Rejestracja: 05 gru 2015, 07:10
Bike: Tuono V4 ABS APRC'14
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: adrianellooo » 30 mar 2017, 21:20

Na R praktycznie nie jeździłem. Natomiast różnicy w spalaniu pomiędzy T i S nie zauważyłem. Ogólnie odnoszę wrażenie, że nieistotne jak odwijasz V-łka musi swoje łyknąć:D i o ekonomicznej jeździe nie ma mowy.

deebo
Candidato
Posty: 40
Rejestracja: 17 lut 2017, 09:28
Bike: RSV4 R APRC NERO COMPETITION
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: deebo » 02 kwie 2017, 21:26

adrianellooo pisze:Na R praktycznie nie jeździłem. Natomiast różnicy w spalaniu pomiędzy T i S nie zauważyłem. Ogólnie odnoszę wrażenie, że nieistotne jak odwijasz V-łka musi swoje łyknąć:D i o ekonomicznej jeździe nie ma mowy.

Czyli dobrze rozumiem , ze road R - ma mniejszą moc tak ?

a z innej beczki skoro juz mi sie tutaj z tobą fajnie opinie wymienia. Moze mi podpowiesz cos .. Zauwazyłem ze podpaca mi sie silnik .Z tylniej czapki (chyba) i przednie cylindry z prawej strony jest taka dziurka ( niewiem czy to nie odma jakas ) tam z tej dziurki cos mi sie podpaca. Czy to normalne czy juz inteeresowac sie uszczelkami ? Generalnie na tym angielskim forum cos ludzie piszą ze niektorym sie te silniki pocą, ale angielskiego dobrze opanowanego niemam

adrianellooo
Appassionato
Posty: 18
Rejestracja: 05 gru 2015, 07:10
Bike: Tuono V4 ABS APRC'14
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: adrianellooo » 04 kwie 2017, 21:22

Z pewnością ten otwór to rodzaj odmy. Jeżeli sączy ci się tam czysty olej bez płynu chłodzącego, to czapka (jeśli nie ma pęknięcia) do zdjęcia i najprawdopodobniej uszczelki 8 i 9 do wymiany. Nic poważnego.

http://www.wendelmotorraeder.de/valves- ... 23009.html" onclick="window.open(this.href);return false;

deebo
Candidato
Posty: 40
Rejestracja: 17 lut 2017, 09:28
Bike: RSV4 R APRC NERO COMPETITION
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: deebo » 05 kwie 2017, 12:19

adrianellooo pisze:Z pewnością ten otwór to rodzaj odmy. Jeżeli sączy ci się tam czysty olej bez płynu chłodzącego, to czapka (jeśli nie ma pęknięcia) do zdjęcia i najprawdopodobniej uszczelki 8 i 9 do wymiany. Nic poważnego.

http://www.wendelmotorraeder.de/valves- ... 23009.html" onclick="window.open(this.href);return false;

tak tez podejrzewałem , ale zdziwilo mnie z eprzy ok 10 k przebiegu juz sie zapaca. A w silikony nie bede sie bawił . Gdzie można taki komplecik uszczelek kupic po polskiemu ze tak powiem. Bo zakladam ze tylko jakies strony zagraniczne a z takich nigdy nic nie zamawialem

ISM
Giovane d’onore
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2012, 00:22
Bike: ETV1000 Caponord Rally Raid
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: ISM » 05 kwie 2017, 23:50

Mamy wszystkie uszczelki dostępne od ręki, jak będziesz zainteresowany pisz na serwis@ismserwis.pl
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI, http://www.ismserwis.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. http://www.czesciaprilia.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 510-749-768, serwis@ismserwis.pl

adrianellooo
Appassionato
Posty: 18
Rejestracja: 05 gru 2015, 07:10
Bike: Tuono V4 ABS APRC'14
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: adrianellooo » 06 kwie 2017, 20:08

deebo,
u mnie przy 5k też to naprawiali tyle że na gwarancji. Także nie jesteś sam ;)
To tylko niewiele warte gumowe oringi za jakieś grosze, ale zrobić trzeba.

U kolegi ISM masz wszystko pięknie skatalogowane i wycenione. Dobry plik katalogowy! Można by go wrzucić gdzieś na stronie głównej żeby każdy mógł podejrzeć.

deebo
Candidato
Posty: 40
Rejestracja: 17 lut 2017, 09:28
Bike: RSV4 R APRC NERO COMPETITION
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: deebo » 08 kwie 2017, 18:52

Dzieki za odpowiedzi byly dla mnie cenne mam jednak jeszcze jedno pytanie co do kultury pracy tego silnika

Otóż zauwazyłem ze jak zostawie na troszkę moto rozgrzane zgaszone i odpale po jakims tam krótkim nawet czasie to strasznie na poczaątku klepie mi góra stuki jak przysłowiowa paczka gwoździ po czym cichnie i jest ok. One tak mają czy przy tym przebiego 10 k warto juz sie zainteresowac regulacja lub moze cos moze byc nie tak. Motocykl uzywany amatorsko nigdy na zadnym torze olej swiezo zalany iride 5w40

na tym filmiku jak gosc odpali jest doslownie podobnie stukanie
https://www.youtube.com/watch?v=wgvU_-dCvhw" onclick="window.open(this.href);return false;

ISM
Giovane d’onore
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2012, 00:22
Bike: ETV1000 Caponord Rally Raid
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: ISM » 08 kwie 2017, 23:35

To efekt przepuszczających napinaczy łańcuszków rozrządu, jak nabije ciśnienie oleju wówczas rozrząd cichnie. Zalecana wymiana na nowe w przeciwnym razie może skończyć się to przeskoczeniem rozrządu i dalej chyba nie muszę pisać ;)
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI, http://www.ismserwis.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. http://www.czesciaprilia.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 510-749-768, serwis@ismserwis.pl

ISM
Giovane d’onore
Posty: 50
Rejestracja: 19 wrz 2012, 00:22
Bike: ETV1000 Caponord Rally Raid
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: RSV4 problem z wkrecaniem sie na obroty

Post autor: ISM » 08 kwie 2017, 23:39

Dodam jeszcze ,że przebieg w przypadku RSV4 jest nieistotny, w motocyklach z przebiegiem 1000km robimy luzy zaworowe ponieważ są źle ustawione, pocący się olej z dekli zaworowych jest na porządku dziennym , jest na to kampania naprawcza, podobnie jak na sprzęgło z pierwszych lat produkcji. To motocykl typowo torowy = wymagający częstego , rzetelnego serwisu. Oszczędności niestety nie są tutaj możliwe.
INDYWIDUALNY SERWIS MOTOCYKLI, http://www.ismserwis.pl" onclick="window.open(this.href);return false;. http://www.czesciaprilia.pl" onclick="window.open(this.href);return false; 510-749-768, serwis@ismserwis.pl

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „RSV4”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość