Aprilia Shiver 2012

Forum motocykla Shiver 750 oraz Shiver 750 GT
TomekTar1
Picciotto
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2015, 17:25
Bike: chwilowo brak
Kontakt:

Aprilia Shiver 2012

Post autor: TomekTar1 » 10 sie 2015, 12:57

Witam,
Na forum jestem nowy, więc na wstępie grzecznie się witam. Po trzech latach przerwy z motocyklami chciałbym powrócić do tego cudownego hobby i sposobu na życie :).
Zakochałem się w motocyklu Aprilia Shiver. Wypatrzyłem sobie egzemplarz:

http://otomoto.pl/oferta/aprilia-shiver ... y8ft1.html

Czy ktoś z Was widział to moto? Ogłoszenie z Koszalina. Jeśli ktoś oglądał lub zna to moto będę wdzięczny za info.
Pozdrawiam,

TomekTar1
Picciotto
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2015, 17:25
Bike: chwilowo brak
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: TomekTar1 » 11 sie 2015, 21:22

Witam ponownie,
Proszę o info na co szczególnie zwrócić uwagę przy kupnie Shiverka?

pozdrawiam,
TT

Awatar użytkownika
TUOniak
Capo crimine
Posty: 450
Rejestracja: 25 gru 2009, 23:04
Bike: Speed Triple 955i customizing
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: TUOniak » 12 sie 2015, 15:10

przy tym przebiegu nie powinien mieć żadnych "śladów eksploatacji"

sprawdź czy ma blokadę do 100 KM, francuzy tak mają

poza tym standardowe oględziny tj. lagi - ew. wycieki świadczyć będą o wypadkowej historii (przy przebiegu 5 tys. km nie ma mowy o zużyciu uszczelniaczy),
ślady obtarć mogą świadczyć o paciakach parkingowych czy innych historiach wypadkowych, spasowanie plastików, wycieki płynów, ranty felg, stan ograniczników skrętu kierownicy, stan tarcz hamulcowych i klocków, łożysko główki ramy itd. itd.
Poradników "jak uniknąć miny" w necie masz całą masę.

Powodzenia!
"..you can play it safe, or play it cool!"
http://www.bikepics.com/members/ernestoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/FREDALIEN/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

TomekTar1
Picciotto
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2015, 17:25
Bike: chwilowo brak
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: TomekTar1 » 13 sie 2015, 13:14

Dzięki za info TUOniak :).

Czy wiecie jakie "papiery" powinno mieć moto sprowadzone z Francji?

pozdrawiam,

Awatar użytkownika
TUOniak
Capo crimine
Posty: 450
Rejestracja: 25 gru 2009, 23:04
Bike: Speed Triple 955i customizing
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: TUOniak » 13 sie 2015, 14:36

ta, blokada do 100KM! ale tu uśpienie - wakacje normalnie!

;) shiver ma fabrycznie 95KM więc odszczekuję! :lol:
"..you can play it safe, or play it cool!"
http://www.bikepics.com/members/ernestoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/FREDALIEN/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

TomekTar1
Picciotto
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2015, 17:25
Bike: chwilowo brak
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: TomekTar1 » 14 sie 2015, 08:40

Witam ponownie,
Tak trochę z uporem maniaka ;).
Czy ktoś z Was wie jakie dokumenty muszę mieć, żeby zarejestrować motor sprowadzony z Francji?
W googlach jest info, ale za każdym razem coś innego się dowiaduje. Jedno info wyklucza drugie.

pozdrawiam,

Awatar użytkownika
Chylo
Vinkiel Capo
Posty: 321
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:07
Bike: Corsaro, MG V11, SL 1000...
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: Chylo » 14 sie 2015, 16:24

TUOniak pisze:ta, blokada do 100KM! ale tu uśpienie - wakacje normalnie!
Czytam właśnie co Ty piszesz :P dokumenty pewnie te same co przy każdym moto z UE :) dowód rejestracyjny, karta pojazdu, tłumaczenia tych papierów, oplata skarbowa itp.

Co do samego Shivera obejrzyj go dobrze czy nie sztuka po szlifie. Ja kupiłem z kumplem miała być igła jechałem nim i wszystko ok ale przy 190kmh łapał shimmy to myślę golas wiec normalne :P mogła być wina opony. Lagi proste wszystko gra. Po kupnie i dłuższe jeździe zaczął łapać shimmy przy 160 potem przy 140. Ale się okazało tarcze byly do wymiany bo obruszane a nowe tanie nie są lepiej z RSV kupic bo tańsze a to samo. Kolejna sprawa ktoś założył tylny amor 'na odwrót' i wahacz miał miał nie skrecona ośkę, bo ktoś ściągał go, co luzowałosie i stad coraz nizsza prędkość na shimmy. Po zamontowaniu amoru jak należy i dokreceniu wahacza shiver jedzie jak przyklejony do odcinki :D wiec nie wierz w zapewnienia właściciela 'ze tak ma byc' jak będzie coś nie tak. I sprawdź mapy czy działają wszystkie trzy. Roznica mocy i wkręcania jest odczuwalna
Surfujący na fali momentu | Najlepsze są wysokie czarne... grzmiące;)

TomekTar1
Picciotto
Posty: 6
Rejestracja: 09 sie 2015, 17:25
Bike: chwilowo brak
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: TomekTar1 » 15 sie 2015, 21:27

Witam,
Oglądałem dzisiaj Shiverka. Mam kilka pytań do użytkowników:
1. Czy po odpaleniu silnika zawsze miga kontrolka ABS? Czy tak ma być? Zgasła dopiero po ruszeniu.
2. Pomiędzy kontrolką ABS i biegu N, jest kontrolka, która też świeciła do momentu ruszenia motocyklem. Czy to normalne?
3. Nie mogłem przestawić map zapłonu. Cały czas świeciło się T, Co trzeba wcisnąć, żeby przestawić mapy zapłonu? Podejrzewam, że coś było z tym nie halo, handlarz mówił, że nie wie jak je zmienić.

proszę o info.
pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Chylo
Vinkiel Capo
Posty: 321
Rejestracja: 07 lip 2011, 01:07
Bike: Corsaro, MG V11, SL 1000...
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: Chylo » 16 sie 2015, 10:57

Co do ABS Ci nie pomogę bo kumpel ma z 2009 wiec go nie ma. Mapy rozrusznikiem podczas jazdy i bez gazu. Raz naciśniesz to ladujesz mapę, drugi raz zatwierdzasz ją. Na wyłączonym tez rozrusznikiem ale nie pamiętam.
Surfujący na fali momentu | Najlepsze są wysokie czarne... grzmiące;)

benm323
Appassionato
Posty: 16
Rejestracja: 27 wrz 2014, 19:31
Bike: MZ TROPHY 250,SHIVER 750 13'
Kontakt:

Re: Aprilia Shiver 2012

Post autor: benm323 » 16 sie 2015, 12:13

Mapy zmieniasz tym czerwonym, co zapalasz, jak moto jest zapalone. Jeśli zaś chodzi o tego białego Shivera, to coś podpada, bo po co przy tak małym przebiegu zmieniano nowe opony. Ogólnie Shiver fajny jest. Ja mam 2013 i już zauważyłem trochę minusów. Mam 172cm wzrostu i jak dla mnie za bardzo opuszczona kiera w porównaniu do sprzed liftu. Drugą żeczą jest mocne grzanie od tylnego cylindra. Ale rozumiem, że nie ma moto idealnego. Jak masz jakieś pytania pisz. Mój też był z francji sprowadzony. Miałem tylko taki jakby zielony BRIF i f-rę sprzedaży na mnie, wystawioną we Francji.

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Shiver”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość