zakupy, zakupy:)

Kupię, Sprzedam, Zamienię

Moderator: Mazzi

Regulamin forum
1. Nie można wystawiać ogłoszeń dotyczących towarów, którymi handel na terenie Polski jest zabroniony.
2. Ogłoszenie powinno zawierać kontakt do siebie: e-mail, numer gadu-gadu, telefon kontaktowy.
3. Każde ogłoszenie jest zamieszczane na 2 miesiące, po tym czasie zostanie usunięte.
4. W przypadku gdy ogłoszenie będzie już nieaktualne (transakcja odbyła się), prosimy o kontakt z moderatorem w celu usunięcia ogłoszenia.
5. Każde ogłoszenie musi zostać zaakceptowane przez moderatora. Do czasu akceptacji nie będzie widoczne.
6. W dziale giełda nie prowadzimy dyskusji , od tego są inne działy, a kontakt odbywa się przez PW. Ogłoszenia zostaną zamknięte przez moderatora.
7. Zamieszczamy tylko ogłoszenia typu [kupię] [sprzedam] [zamienię] , ogłoszenia zawierające linki do znalezionych w sieci towarów będą usuwane. Wyjątek stanowi link do własnego ogłoszenia np. na portalu aukcyjnym.
8. Zamieszczając ogłoszenie, akceptujesz ten regulamin.
9. Moderator też jeździ na motocyklu i jak tylko będzie przy kompie zatwierdzi Twoje ogłoszenie.
Awatar użytkownika
TUOniak
Capo crimine
Posty: 450
Rejestracja: 25 gru 2009, 23:04
Bike: Speed Triple 955i customizing
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: TUOniak » 12 mar 2012, 21:02

:shock: :shock: :shock: Buahahahaha! Niezły ziomek! Może wstydliwy jest i za bardzo naciskałeś - zamknął się w sobie :lol:
"..you can play it safe, or play it cool!"
http://www.bikepics.com/members/ernestoo/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/user/FREDALIEN/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

dzida84
Principiante
Posty: 20
Rejestracja: 06 mar 2012, 22:18
Bike: był hornet
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: dzida84 » 12 mar 2012, 21:06

TUOniak pisze::shock: :shock: :shock: Buahahahaha! Niezły ziomek! Może wstydliwy jest i za bardzo naciskałeś - zamknął się w sobie :lol:

tak:) i jeszcze tupnął nogą i się obraził. Masakra. No nic trzeba kolejny wieczór poświęcić na wertowanie allegro, ebay i innych:) ;)

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: grzesiu2810 » 12 mar 2012, 23:06

moze koles dowiedzial sie ze tu gadaja o jego moto i wiedzial ze kitu nie wcisnie :D

dzida84
Principiante
Posty: 20
Rejestracja: 06 mar 2012, 22:18
Bike: był hornet
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: dzida84 » 13 mar 2012, 18:59

wszystko możliwe, świat wcale nie jest taki wielki:) pozdr

dzida84
Principiante
Posty: 20
Rejestracja: 06 mar 2012, 22:18
Bike: był hornet
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: dzida84 » 14 mar 2012, 00:40

a mam pytanie czy posiadacie może dane na temat malowań Tuono? Bo znalazłem tylko jedną stronkę: wendel coś tam.........
Pozdro

dzida84
Principiante
Posty: 20
Rejestracja: 06 mar 2012, 22:18
Bike: był hornet
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: dzida84 » 18 mar 2012, 01:06

a co sądzicie o takiej aprilce : http://annunci.ebay.it/annunci/moto/bol ... 4/26704997 . Ma ktoś z Was może okazję jeździć do włoch?

Awatar użytkownika
ario
Sgarrista
Posty: 142
Rejestracja: 31 sie 2010, 17:35
Bike: Tuono '03
Lokalizacja: Leszno
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: ario » 18 mar 2012, 11:02

mix malowania więc jakąś historię ma za sobą. jazda do Włoch to już $$$ więc warto by było oglądać kilka ogłoszeń na miejscu a i tak nie ma pewności, że coś kupisz...

widziałeś to ogłoszenie >> http://allegro.pl/aprilia-rsv-tuono-100 ... 01833.html" onclick="window.open(this.href);return false; jeżeli uszkodzona jest tylko kierownica to według mnie niezła okazja. powiedziałbym, że podejrzanie tanio, ale jak masz kogoś w okolicy kto może sprawdzić to myślę, że warto

acha co do pozostałych uszkodzeń to kosmetyka... btw jak będziesz szukał owiewki to ja może będę miał na sprzedaż bo mam pękniętą

Awatar użytkownika
Kędzior
Consigliere
Posty: 271
Rejestracja: 10 kwie 2011, 07:35
Bike: Multistrada S
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: Kędzior » 18 mar 2012, 11:43

ario pisze: widziałeś to ogłoszenie >> http://allegro.pl/aprilia-rsv-tuono-100 ... 01833.html" onclick="window.open(this.href);return false; jeżeli uszkodzona jest tylko kierownica to według mnie niezła okazja. powiedziałbym, że podejrzanie tanio, ale jak masz kogoś w okolicy kto może sprawdzić to myślę, że warto

acha co do pozostałych uszkodzeń to kosmetyka... btw jak będziesz szukał owiewki to ja może będę miał na sprzedaż bo mam pękniętą
Właściciel tego T chyba jest na forum :)

btw, nie masz może szyby oryginalnej na sprzedaż? :idea:
V2 to stan umysłu ;)

dzida84
Principiante
Posty: 20
Rejestracja: 06 mar 2012, 22:18
Bike: był hornet
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: dzida84 » 18 mar 2012, 20:54

Tak gość ma ksywę Sebis26 czy coś w tym stylu. Cena fakt okazyjna ale poszperałem po forum i wychodzi, że miał właściciel problemy z chłodzeniem, brakiem mocy i dużym spalaniem. Więc nie bardzo mam ochotę wchodzić w takie rzeczy, bo cały sezon spędzę na grzebaniu przy niej. Więc się szuka dalej:)

grzesiu2810
Capo di capi re
Posty: 701
Rejestracja: 30 cze 2011, 14:24
Bike: aprilia rsv 2003 145hp
Kontakt:

Re: zakupy, zakupy:)

Post autor: grzesiu2810 » 19 mar 2012, 09:54

i wez tu człowieku badz na forum hehe :D

ODPOWIEDZ
meble kuchenne na wymiar wrocław warszawa kraków

Wróć do „Giełda”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość