Znaleziono 43 wyniki

autor: rommi
25 paź 2015, 21:21
Forum: Giełda
Temat: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1113

Re: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006

Temat do zamknięcia.
Moto sprzedane, gratuluję nowemu właścicielowi. Mam nadzieję, że będzie conajmniej tak zadowolony jak ja z Tuono
autor: rommi
20 paź 2015, 08:23
Forum: Giełda
Temat: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1113

Re: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006

Sebix pisze:Może chcesz wydechy na oryginały zamienić + moja dopłata? :mrgreen:
Sebix, masz PW.
autor: rommi
09 paź 2015, 13:43
Forum: Giełda
Temat: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1113

Re: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006

Poniżej link do filmiku gdzie można posłuchać jak brzmi mój wydech MIVV'a 8-)
Niestety film statyczny, nie wpadłem na to, żeby nagrać mnie w czasie jazdy :lol:
https://youtu.be/nd6BKV6Lryg
autor: rommi
05 paź 2015, 21:57
Forum: Giełda
Temat: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1113

Re: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006

Sebix pisze:Może chcesz wydechy na oryginały zamienić + moja dopłata? :mrgreen:
Dzięki ale oryginały mam również wiec nie skorzystam.
Obserwuj temat, może coś się zmieni :D
autor: rommi
01 paź 2015, 10:52
Forum: Giełda
Temat: [S] Aprilia TUONO 1000 R 2006
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 1113

[S] Aprilia TUONO 1000 R 2006

Na sprzedaż moje Tuono, rok produkcji 2006, przebieg 17725 km. Serwisowane w ISM. Trochę w motocykl zainwestowałem: - Napęd Sunstar + najmocniejszy DID - Wydech MIVV - Opony Dunlop Sportsmart2 - Szyba Puig - Filtr powietrza Pipercross - Crashpad'y Womet Tech - Akumulator Yuasa - Amortyzator RSV - po...
autor: rommi
22 wrz 2015, 10:48
Forum: Fotki naszych sprzętów
Temat: Fotki naszych moto - temat zbiorczy :)
Odpowiedzi: 421
Odsłony: 29465

Re: Fotki naszych moto - temat zbiorczy :)

Moje "maleństwo" 8-)
Obrazek

Obrazek

Obrazek
autor: rommi
22 wrz 2015, 10:43
Forum: Powitania
Temat: Cześć :)
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 858

Re: Cześć :)

Cześć Łukasz,
miło Cię poznać :lol:

P.S. Może chcesz kupić ładne Tuono? ;) Sprzęt dla prawdziwych mężczyzn ... :D
autor: rommi
03 sie 2015, 11:37
Forum: Giełda
Temat: [K] sprawny alternator uzwojenie do Tuono 2008
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 223

Re: [K] sprawny alternator uzwojenie do Tuono 2008

Ja kiedyś robiłem do swojej 929 tutaj i było ok.
http://www.cyklo-motorelektryk.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
autor: rommi
03 lip 2015, 15:01
Forum: Zagadnienia ogólne
Temat: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź
Odpowiedzi: 33
Odsłony: 3282

Re: Szybkie pytanie - szybka odpowiedź

Przerabiałem ostatnio temat, kupiłem amor sachs z regulacją z rsv. Pasuje plug and play. Po kupnie polecam wysłać (skoro i tak masz go w łapie) na serwis, żeby wymienili olej i dobili gaz (ok. 350 - 400 zł). Ja oddawałem do firmy sanchez z otrębusów, ale są inne np. bfg suspension czy nagengast z g...
autor: rommi
30 cze 2015, 10:28
Forum: Giełda
Temat: [S] Tłumiki Leo Vince
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 698

[S] Tłumiki Leo Vince

Witam, kuzyn ma na sprzedaż dwa tłumiki Leo Vince. Tłumiki nowe, prosto z fabryki, nieużywane. Cena za szt 1000 zł. Średnica kolektora 54 mm. Długość tłumików: 1. 43 cm 2. 51 cm W razie pytań PW lub tutaj w temacie. Zdjęcia: https://www.bikepics.com/pictures/2748008/" onclick="window.open(this.href)...

Wyszukiwanie zaawansowane